Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

31 May 2007

End of may..


arggh..huiii...pejam celik..pejam celik...dah berakhirnya bulan mei..hermmm...dah nak masuk bulan jun..pantasnyer lah masa berlalu..dlm tak sedar je dah 1/2 tahun 2007 ni berjalan...esok br dpt jmpe kwn2 opis..rata2 semua g kenduri kawin shima..kat kelantan lak tuh..hehe..walaupun jauh leh mkn angin sekali kat cna..yelah..umh tepi laut..alang2 g rantau panjang skali..diorg naik van..ader yg booking flight..mybe aku naik kete kot ngan keneq ngan rinto..

skang ni musim org kawin ngan tunang kot..kwn aku mser kat poli dah nak kawin n tunang..hehe..cam dah tua sgt ke ye..???erm...yang pastinya MASA tetap berjalan tanpa menunggu kita...


~Yg penting kita happy n ceria selalu~

30 May 2007

DeTik BerSaMA...

Indahnya detik pertama
kau melukis warna mimpi hatiku
hanya kau yang aku tunggu-tunggu
biarkan aku bersamamu
biarkan aku terlena dalam dakapanmu
hanya kau yang selalu aku rindu
dalam tidur ku terjaga mimpikan kasihmu bersamaku
terlena daku kembali
kau pulang padaku
kehadiranmu kan membawa erti rindu
di sini bermulanya
detik bersama
kasih di antara kita berdua
bermula segalanya
akan ku semadi lagi (bertakhta di hati)
di sini bermulanya
detik pertama
kau melafazkan rindu dan kata bahgia
kau bawaku ke awan yang tinggi
kau bertakhta di hati
detik bersama
katakan saja nalurimu
bawalah daku menemanimu
membelai jiwa manismu
hanya kau yang selalu aku tunggu
ingin aku menatap wajahmu
takkan ku melepaskan peluanguntuk bersama selamanya
hanya kau yang selalu aku rindu
ingin aku dibelaimu
ingin aku bersamamu (ohhhhhh)
tak ingin ku kehilangan dirimu
dalam tidur ku terjaga
mimpikan kasihmu bersamaku
terlena daku kembali
kau pulang padaku
kehadiranmu kan membawa erti rindu
di sini bermulanya
detik bersama
kasih di antara kita berdua
bermula segalanya
akan ku semadi lagi (bertakhta di hati)
di sini bermulanya
detik pertama
kau melafazkan rindu dan kata bahgia
kau bawaku ke awan yang tinggi
kau bertakhta di hati
di sini bermulanya
detik bersama
kasih di antara kita berdua
bermula segalanya
akan ku semadi lagi (bertakhta di hati)
di sini bermulanya
detik pertama
kau melafazkan rindu dan kata bahgia
kau bawaku ke awan yang tinggi
kau bertakhta di hati
DETIK BERSAMA.....
* lagu ni aku tujukan buat sahabat ku ash...
semoga berkekalan...

23 May 2007

Hadooii..



Apa kejadian...semalam nasib tak baik..aku dah terasa ader something yg akan jd..herm..aku kene saman parking kete..ngan mbpj..rm 100 lak tu kene kompaun..alahai..time2 cmni la nak kene saman..kete membe aku lak tu..hadoii..hadooii..hadooii...

21 May 2007

My Dearest.......


The Times I Have With You Is Very Special.
To Reach Out To U And Know You'll Be There-
That Means All The World To Me.
My Heart Is With You Wherever You Go, My Love Is Yours No Matter What.
When U Smile At Me, I Know It's From Your Heart.

I Know U Will Do For Me What No One Else Would Do.
And If I Don't Tell U I Love U
As Often As I Should......It's Because
I Hope That, Deep Down Inside,
You Know I Do
---------------------------------

Takkan pernah habis air mataku
Bila ku ingat tentang dirimu

Mungkin hanya kau yang tahu
Mengapa sampai saat ini ku masih sendiri

Adakah disana kau rindu padaku
Meski kita kini ada di dunia berbeda
Bila masih mungkin waktu berputar
Kan kutunggu dirimu …

Biarlah ku simpan sampai nanti aku kan ada di sana
Tenanglah diriku dalam kedamaian
Ingatlah cintaku kau tak terlihat lagi
Namun cintamu abadi …



~Kenangan TerinDah~
setiap org akan ada kisahnye..
manis, pahit,masin, masam..
itulah yg aku panggil kehidupan..
kehidupan yg penuh dgn kejutan...
Andai kau tidak bersedia..maka ko akan
HANCUR...

*kudoakan kau sentiasa bahagia dan dirahmati Allah.

18 May 2007

Aku Bernama Moque :)

Salam...

Siapa aku disebalik blog mimpi si moque ni erk...hahahaha... nama yg mak abah aku bg mohd rizal bin yusop.. kwn2 pggil moq..so nak sdap ditambah 'ue' jdlah moque...dilahirkan di pekan rompin pahang..lepas je aku lahir, x berapa lama aku pindah ke Sg. Buloh..so membesarlah aku kat kg yg dinamakan kg merbau sempak, kg kubu gajah dan sekarang paya jaras..semua dlm mukim sg buloh..

Kadang2 letih gak nak menuliskan..so aku letak gambo je lah..pandai2 lah nak tafsirkan apa disebalik gambo2 tu.. ^_^

"ayahanda - pakcik yusop"


"bondaku - makcik esah"


"anak2 buah aku semua neh"


"my bro - incik ajax"


"my sis - kak liza & suami"


"adik no4 - adi"


"adik no5 - iwan"


"lolipop dr yg tersayang"


"hadiah dr seseorg yg aku sayang"


cube teka aku yg mana?

Setiap org pun ada impian dan harapan kan..cmtulah ngan aku..impian dan harapan tu perlu dalam kehidupan..klu xde rasanya kehidupan tu mcm rata jerk... impian dan harapan aku cuma 1, memberikan kebahagian dan kegembiraan pada mereka yg aku kenal...walaupun secara sedar atau tak..sbb tanpa mereka..aku tak punya apa2..

Sayang kamu semua... ^_^

17 May 2007

KembaLi - SemaLam - DepaN

Sekadar mengingati kembali saat2 bersama dahulu..Berada di sini aku terasa spt keseorangan..huhu..walaupun ader ym @ im yg mnjd perantara tuk berkomunikasi ngan yg lain but tak sama ngan berada di dpn mata..biler la aku nak habis duk kat cni..tak sabo nak balik wg..hehe...Dekat cni aku dah ader meja sendiri..klu tak duk kat bilik meeting, tp bilik tu dah di amik oleh team projek airasia..so aku keluar lah..tuk projek sms ni kat cni aku sorang jerk..abe dah ke formis wat training tuk faci dier..aku??herm..aku duk la kat cni..support faci tuk site kat n9..selagi diorg xder ym aku gtau ader masalah ke xder ngan sistem..aku duk la kat meja ni..bukak la ape yg boleh di bukak dlm internet..herm..so bored..
xper..tuk mnghilangkan kebosanan, mlm ni g karaoke ngan rinto, aki n keneq..huu..nyanyi la smpi pecah anak tekak..hahaha....

"kawan-kawan baik...baik lah kita..."

16 May 2007

Yearghh..

"selama mana kita perlu duduk di sini..."
*masa??
*tenaga??
*ilmu?
*rakan-rakan?
*family??

Iklan Bergambar !