Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

18 May 2007

Aku Bernama Moque :)

Salam...

Siapa aku disebalik blog mimpi si moque ni erk...hahahaha... nama yg mak abah aku bg mohd rizal bin yusop.. kwn2 pggil moq..so nak sdap ditambah 'ue' jdlah moque...dilahirkan di pekan rompin pahang..lepas je aku lahir, x berapa lama aku pindah ke Sg. Buloh..so membesarlah aku kat kg yg dinamakan kg merbau sempak, kg kubu gajah dan sekarang paya jaras..semua dlm mukim sg buloh..

Kadang2 letih gak nak menuliskan..so aku letak gambo je lah..pandai2 lah nak tafsirkan apa disebalik gambo2 tu.. ^_^

"ayahanda - pakcik yusop"


"bondaku - makcik esah"


"anak2 buah aku semua neh"


"my bro - incik ajax"


"my sis - kak liza & suami"


"adik no4 - adi"


"adik no5 - iwan"


"lolipop dr yg tersayang"


"hadiah dr seseorg yg aku sayang"


cube teka aku yg mana?

Setiap org pun ada impian dan harapan kan..cmtulah ngan aku..impian dan harapan tu perlu dalam kehidupan..klu xde rasanya kehidupan tu mcm rata jerk... impian dan harapan aku cuma 1, memberikan kebahagian dan kegembiraan pada mereka yg aku kenal...walaupun secara sedar atau tak..sbb tanpa mereka..aku tak punya apa2..

Sayang kamu semua... ^_^

Iklan Bergambar !