Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

27 June 2007

salam tuk diri aku n semua...hehehe..lg 4 hari nak masuk bulan julai dah..sekojap benor maser ni berjalan...alangkah indahnyer andai masa ni boleh di "rewind" ke satu masa yg aku impikan..tp tu luar kuasa aku..ishhh..isshhh...

05 June 2007

arrghhh...Berat...beRat....

huii..ari nih paling mata aku berat..tak tau la kenapa...lpas tghari jerk ngantuk bukan main lg..nak ckp smlm smpi umh awal..kul 8lebih aku dah smpi umh..tp pg nih ngantuk...ni msti sbb aku bgun kul 3pgi kot..mner taknyer, keneq leh ajak aku kuar mnum..nak tak nak aku bangun la..dia br smpi dr lumut...mnum2 punyer mnum dah pukul 4..ader la baki lg 2 jam nak tidur..tu yg kat opis ni mabuk...hadooii...berat..berat...lamernyer lg pukul 530 nih..ehhee..

01 June 2007

Kejohanan Karate-Do Senior Selangor



Pertandingan Karate-do Senior Selangor


aksi ngeri...

Nih gmbr mser kat uniten ari tuh..time tournament karate...korang tgk lah..tp byk gmbr org syok sendiri dlm nih..hehehe...sape org tu klu bukan sal..24 jam kamera tu duk flash muka dia jerk...hehhe..ni semua menambahkan lg pengalaman dlm hidup..for shahrul,salleh n shahrin..thanks n tahniah..tuk kwn2...(sal,khai,izan,sheeda,dila,keneq,rinto,gmie,man,aki)nice work wit u all..haha..

*hayashi-ha*shito-ryu*syorin-ryu*

Iklan Bergambar !