Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

09 July 2007

Wayang Kita....

huhuhu...ari jumaat yg lepas..balik keje jerk sal call ajak tgk transformers..aku xda hal..aku ajak la rinto ngan aki..sbnarnyer sal dah tgk citer tu, sajer teman izan, nak sgt tgk citer tu...kul 10 jmpe kat OU(one utama damansara)..yg aku ngan rinto n aki smpi2 jer kat Ou, sal ngan ijatur an x smpi lg..aku dah bengkek nih..mner tak diorg tak sampi lg, n..n..tiket pun tak beli lg..org beratur bukan main panjang..husshh..hati aku dah sakit nih..sampah tul la..kate dtg awal la, dah booking la...hiiii...menyirap aku..smpi2 rinto kene beratur dlu ngan kamal...pstu dah smpi tgh aku lak...beratur punyer beratur..sampi lah giliran aku..hehe..lega tul la..tp kelegaan aku cme sebentar..blum sempat aku bukak mulut, yg jaga tiket tu dah ckp dlu...semua movie tggl barisan depan...sampah..lg sampah..huhuhu....last2 semua main bowling...hahaha....

No comments:

Iklan Bergambar !