Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

30 August 2007

aMbaNg KemeRdeKaaN

Kemenangan Malaysia ke atas Myanmar (3-1) dlm perlawanan bola sepak mlm td memang membanggakan..tak rugi la aku tgk kat stadium mlm td..mmg berbaloi...hehehe..So, esok genaplah 50 tahun Malaysia menyambut kemerdekaannya...Merdeka..Merdeka...Merdeka...!!!

Mggu nih ade 2 org kwn aku kwin..sorg kat n9 (mimi)..lg sorg kat KKB(bai)...sabtu ahad lak tu..herm..aku pun tak pasti pegi ke tak yg kenduri kat n9 tu...klu kete ade, adala kat cna..dah la aku tak g kenduri kawin tiem kat merlimau..ni semua gara2 kete xde jgk..herm..last minutenyer citer...hehehe..

Mlm ni tak tau ape planingnyer..mybe g sambut merdeka kat ntah la..tggu je lah mlm nnti..aku igt esok nak g dataran merdeka..saje tgk sambutan merdeka kat cna..naik komuter pun ok jgk..tp terasa cam jauh la pulak..klu poji nak ikut..herm...yg lain dah tentu tido lg time tu..herm..
Wat ever pun apa yg dirancang kadang2 tak jd..."MANUSIA HANYA MERANCANG,TUHAN YG MENENTUKANNYA..."
Apa2 pun.....MALAYSIA, SELAMAT HARI ULANG TAHUN YG KE 50 TAHUN.......



MERDEKA........MERDEKA...........MERDEKA.......!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------

kdg2 perasaan bermain2 dgn diri...org ckp perasaan tak pernah menipu..ia dtg dr hati yg jujur..kdg2 hati pedih..pedih sgt2...cmnilah rsenyer kot perasaan org yg putus??herm...ikutkan hati aku dah xnak berhubungan dgn org yg pernah aku cintai tp sanggup memutuskannya..??
tp aku...herm..dah suratan..apa2 pun ia dtg dr Yang Maha Esa..Dia lebih mengetahui apa yg terbaik buat hambanya...
teringat lagu mse aku tingkatan 2 dlu....

Terbayang gambar wajahmu
Menjelma di sudut hatiku
Tak terdaya aku
Membiarkan ia pergi
Walaupun telah berlalu
Tiada lagi kau di sisi
Masih belum pudar
Kenangan untukmu
Apakah salahnya diriku
Hingga sanggup kau tinggalkanku
Setelah ku beri kasihku padamu
Dan telah ku sandarkan
Harapan melangit pada dirimu
Dengarkanlah rintihan jiwa ini
Yang menjerit memanggil oh namamu
Hanya Tuhan yang tahu
Betapa aku cinta padamu
Dan kerana-Nya jua
Kita terpisah....

No comments:

Iklan Bergambar !