Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

13 August 2007

MinggU Ini..


herm..kadang2 serabut otak nih..kadang2 tak pulak...aku tak phm tul la..hehehe..korang lg la tak phm..seminggu yg ok la..br nih 2 org lg staff warisan dihantar ke tms tuk training sms..(mau n glo)..katanyer diorg nih backup tuk sek mimi..yelah,mimi dah nak kawin..xkan lah xde org ganti dia kan jge sistem sekolah..keje cm biasa lah..nak buat ape lg..

sabtu 11/8/07

ahaks,ari nih aku jln betul..mula2 pojie ajak g lepak the mall ngan gmie n man..aku pun ajak la amat n rinto..kitorg g mkn2 kat ciken rice shop..mcm2 set menu makanan ade..aku smpi tak tau nak pilih ape..hehehe..almaklumlah,org kg..huhuu..ps mkn,aku amat n rinto grak g kg baru jap..ade hal skit..man,pojie n gmie ape lg..g jln2 dlu..

jam awal lg,br kul 5 lebih..amat trus drive g hulu klang..katanyer nak amik membe ..g la amik..nama dia renee..erm..nice person,happy go lucky..suka ckp "hello,wat ever..."hahaha...teringat aku kat has..has pun sama cam dia...suka ckp cmtu..has...herm..nama seorg gadis yg aku pun tak penah jmpe..cme ckp dlm pon jerk..kenalan dr membe ke membe..hehee..wat a small world katanyer..mybe dah sebulan aku ngan dia brkwn n aku tak pasti apa status kami nih..hehehe...xpelah, esk aku jmpe dia setelah lama dia nak sgt jmpe aku..aku xnak..huhuuhu..wat ever...hahahaha...

ps amik renee trus g one utama, g tgk wyg..nak tgk citer huru hara...eh..haru biru lah...smpi je kat gsc, cite tu xde..so kitorg pun amik la chinese movie..ape ntah tajuk dia..flash point..ya..tu lah tajuk dia..18 PL tau..mmg best..x rugi la kami nih tgk citer nih..abis movie abut 10 pm..perut pun dah bunyi2 nih,,so kami pun g uptown g mkn jap..jln punyer jln..pstuh g downtown pulak kat cheras..tau2 aku smpi umh kul 4 pg..muahahahha..betul brjn aku nih..

ahad pe lagi, tiddOOOoooooOOOO lah puas2...ekekekke...

No comments:

Iklan Bergambar !