Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

02 August 2007

Ogos MenJeLma KemBaLi

"berlalunya julai membuka lembaran baru pd aku di bulan ogos nih..terasa baru sahaja sambut merdeka, kini dah sambut kembali..50 tahun kemerdekaan Malaysia..sungguh tak sangka..50 tahun kita bebas dr penjajah..tiada lg perang..bakar membakar..bunuh membunuh..teringat bagaimana pahlawan2 dulu berperang mempertahankan kedaulatan tanah melayu,bagaimana susah dan jerihnya org2 melayu,cina, india,polis, askar menjaga keamanan dr komunis,jepun...erm..andai mereka semua ini masih hidup,pasti....pasti mereka akan gembira melihat perubahan yg berlaku dlm 50 tahun ini..ya..Malaysiaku Gemilang.."
TERIMA KASIH perwiraku..TERIMA KASIH pahlawanku..Terima Kasih Rakyat Malaysia!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
ahaks..semalam aku g opis kat k.l..ye la kan, nak submit resignation letters la...semua tekejut dgr aku nak benti..nak wat cmner, dpt keje lain...aku pun jmpe lah kak ida, pm aku..dia terkejut banget, pstuh dia suh tunjuk surat tu kat kak lela..sbb kak lela pm aku tuk projek sms@tms...dia pun terkejut jgk..mner taknyer dlm seminggu smpi 3 org nak benti kojo..linda, aku n harith..erm..jap lg miss vani masuk..tgk surat aku tu ..apo laie..tak terima la surat berenti aku tu..sbb aku ade lg kontrak ngan projek sms..nak xnak aku kene habiskan dlu projek nih smpi bulan 12..huhuu..lama lg tu..
aku syg nak benti dr warisan nih..seriuss syg banget..tp biler ada peluang yg dtg..xkan lah x amik kot..tp nak buat cmner..terpaksa lepaskan..biarlah..hehehe...
Tuhan tahu n dah tetapkan apa yg akan berlaku pada aku...aku percaya ada hikmah disebalik perkara yg berlaku itu...so..teruskanlah dgn apa yg aku wat..g mana??g TMS...huhuhu..

No comments:

Iklan Bergambar !