Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

19 September 2007

Salam Sayang Semua..


Salam Ramadhan buat semua...hari ni masuk seminggu sudah umat islam berpuasa, dan ini bermaksud tinggal lagi 23 hari lagi untuk menyambut Syawal yakni Hari Raya AidilFitri..Herm...terasa sungguh kejap benar masa berlalu..
Muharam,safar,rabiulawal,rabiulakhir,jamadilawal,jamadilakhir,rejab, syaaban, ramadhan,syawal, zulkaedah dan zulhijjah...Herm..mmg sekejap..mmg pantas..walaupun apa pun..kehidupan diteruskan....masa dan kehidupan TETAP diteruskan..ya!!!
Masuk bulan Oktober nnti, tinggallah aku sorang2 g opis..rinto dah berenti kerja pos di shah alam..klu tak ade la aku teman pegi keja...Kerja aku masih sama..duduk di kebuk sendiri di TMS menunggu email, panggilan dr fasi2 aku di seremban..klu xde, dok melopong la jwbnyer..main ym..bukak email, bukak friendster, layan chatting..haaha..
Mmg seronok lg2 bila aku berbual dgn syu..ya..syu..herm....Senyuman, mata, nada suaranya, manjanya, kecomelannya..itu yg membuatkan aku tertawan...tp apakan daya...Kdg2 aku tak boleh nak terima yg dia akan bertunang dan seterusnya akan berkahwin hujung tahun ni..Tp ini sudah suratan takdir bahawa aku dan dia mmg tidak akan bersama..Kenangan aku dan dia tak mungkin akan aku lupakan sehingga aku mati....
Hahahaha...tbe2 teremosi pulak...sepatutnya bulan mulia cmni aku lebih rasional dan sabar..tak boleh ikut perasaan..walaupun syaitan dah diikat..tp dlm diri ni masih ada...Semoga aku mampu menghadapinya...

No comments:

Iklan Bergambar !