Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

09 November 2007

:: ReunioN it's BaCk ::

Salam..smlm aku dpt msg dr ana..yg dia planing nak wat reunion..reunion tuk budak2 kelas dpr..kwn2 mase study kat poli dlu..yelah..dlu mase last sem diorng nak wat 2 tahun sekali..au bangkang..ahahaha..klu bagus wat la 5 tahun sekali..hehehe..kan lama skit...tp ok lah..yg dia nak organized reunion nih..aku happy jgk klu dpt jmpe kwn2 yg dah lama tak jumpa ni kan..ape kabo la diorg skang..

ana cadang nak buat bulan 12 nih ..klu tak silap 9/12..so td aku msg dia balik, nak tnyer cmner feedback dr kwn2 yg lain..bila dia balas balik,ni darah aku berderau n rasa nak luluh hati bila baca..nak wat reunion mse syu kawin...mse SYU kawin!!!..argghhh..aku patut gembira bila dgr dia nak kawin dah..tp hati aku nih...mmg org ckp..hati dan perasaan tak penah menipu...aku rse lain...aku takut aku tak ade kekuatan nak pegi wedding dia nnti.. Ya Allah...Kau berikan lah aku kekuatan untuk menghakis perasaan ini...

No comments:

Iklan Bergambar !