Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

03 January 2008

:: New Life - New Year - New... ?? ::


hai..hai..hai...selamat pagi to Malaysia!!!

Wahh...Tahun 2008 sudah menjelma..2007 meninggalkan kita..terasa pantas masa itu berlalu..hahahha...tau2 dah masuk 2008 n umo pun meningkat ke 24 tahun..ha???24 tahun!!!!

So apa azam tahun baru aku yer???ermm.....

Ntah lah..i think make better than last year la kot..ekekke...

La nih aKu dah pindah umah beso skit..so senang sikit la mak aku tuh..sian dia..mental duk umah lama tuh..ngan anjing menyalak2..huhuhu..lg pulak kakak aku nak kawin bulan Feb nnti..Aku????ekekke..lambat lagi..

Mulakan hari anda dengan kenyakinan!!!hehehhe..






No comments:

Iklan Bergambar !