Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

13 July 2008

aktiviti ???

Sepanjang 1/2 tahun ni ada sahaja xtvt yg dilakukan bersama2 team kamibudakkampung...aku salah sorang dlm team neh yg tercipta dgn tidak disengajakan..hehehe..tp ok wat, dgn xtvt ni la ia merapatkan lagi hubungan persahabatan antara kami..:)

Dari awal bulan januari hingga la hujung tahun, telah ditetapkan xtvt yg akan dijalankan..so nak xnak kami akan patuhinya..alhamdulillah, setakat ini masih belum ada lagi xtvt yg ditunda...hehehe...tp dlm xtvt2 yg aku lakukan ni, teringat aku kat seorang sahabat aku..lynn..seorang kenalan yg aku kenal di alam cyber..student di UUM dan tinggal di Jasin Melaka..apa khabar dia skang..??herm..

Ada satu lagu yg menarik minat aku..lagu tu pun aku dgr dr ash, masa presentation DST..sedap suara dia..hehehe..:)..pastu aku balik, terus search lagu tu..ini aku sertakan liriknya utk semua..layankan...:)..


Mata Ke Mata..Ke Hati..Hati ke Hati..Hati Hati..
Bibir Ke Bibir..Bicara Janji..Janji Ke Janji..Jadi Hujan…
Rindu ke Rindu..Termimpi mimpi..Hari Ke Hari..Nanti di nanti..Menanti Pasti..Pasti Disisi..Sisiku Kini..Ternanti nanti..
Bila diceritakan tentang cintaSegalanya muncul sekelip mataSemuanya di depan matanya diaMakan tidur pun tak lena
Dia… cinta…Dia… sayang…Aku… dicinta…Aku… disayang…
Kamu yang bawa ku terbangKamulah jua yang membawa cintaKe jalannya..
Kamu yang bawa ku terbangKe bintang kejora cinta kitaKekal untuk selamanya
Kita berdua kian bermesraRindu makin membaraKita berdua bermain kataPasang surut tak endah
Dia… cinta…Dia…. sayang…Aku…. dicinta..Aku… disayang…
Kamu yang bawa ku terbang Kamulah jua yang membawa cintaKe jalannya…
Kamu yang bawa ku terbangKe bintang kejora cinta kitaKekal untuk selamanya
Mata hati jiwaku…Seluas langkah diSebesar cubisanNamun segitiga bermuda
Ku ganti sungai merahDengan darahkuRinduku meragutkanKehangatan cinta kita
Mungkin tidak sehebat manaKu di pertikaikan kasihKu bukan tempat dua ketigaDi hati ku cuma kau yang satuSeterusnya nyatanya hanyaDirinya jiwanyaJiwa ku rentas benuaWarna angkasa cintaCintalah kamu…
Kamu yang bawa ku terbangKamulah jua yang membawa cintaKe jalannya…
Kamu yang bawa ku terbangKe bintang kejora cinta kitaKekal untuk selamanya

2 comments:

ashRil said...

hahaha...mekacih moq...kat suara aku sedap..........hahahaha.....riak giler dah ni.....Kamu ayng bawaku terbang........

moque said...

uiks..riak pulak ko yer..muakaka..

Iklan Bergambar !