Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

02 August 2008

CCDP di Pusat Latihan UiTM, Kg Gajah Perak



Yeahh..sudah seminggu aku berkampung di Pusat Latihan UiTM, Kg Gajah. Opss, ni bukan yg kampus UiTM Seri Iskandar ye..ini pusat latihan dia yg terletak di Kg Gajah. Outstation yg memenatkan ttp menyeronokkan..hehehe..Program ini melibatkan satu lagi projek yakni ccdp anjuran Maxis dan juga SKMM yg diuruskan oleh WGSB. Kami yg terdiri drpd staff wg ( kak laila, kak sue, kak zana, ash, mau, siti, bai, g-ko n Suzie)


Peserta terdiri drpd pengusaha2 kedai.com dan juga agen perubah yg br dilantik memajukan lg kedai.com..Berbagai2 xtvt yg dijalani oleh mereka. Alhamdulillah program berjalan dgn lancar walaupun ade sedikit kejadian yg berlaku mase hari terakhir, ttp semuanya enjoy dan positif. Yang paling seronok ada peserta yg bawa durian dtg..ape lagi, kenduri durian la kami kat cni..

Khai dan Redz pun ada mase hari terakhir krn menghantar buku nota.Masa perjalanan balik tu, singgah sbntr rumah khai, minum air kelapa..perghh..sedap betul..ada laksa lg..singgah pula umh kak yan..mcm2 ada..durian, manggis, rambutan, pulut, dodol...huhuhu..senak perut dibuatnya..klu nak tau, hantu durian mase kat cna..g-ko..x tau la dia neh perut ape, selamber jerk bedal durian berbiji2, bukan ulas tau..heh
Apa pun semua selamat sampai dirumah td..hehehe..esok berehat n minggu depan sambung pula utk CB2 pid di De Palma Ampang..yeahhh...peace :)


2 comments:

Harith said...

CCDP?......dah setahun aku tinggalkan ccdp..rindu lak..hahhaa

mohdrizalyusop :) said...

ko jgn cdih2 hrith..ko rindi dtg opis..sentiasa buka tuk sape2 yg merindui kami.. :) nama pun warisan kan..

p/s-tgh mlm ko dtg org xde..^_^

Iklan Bergambar !