Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

18 August 2008

Semasa Program Maxis Cyberlinq di Raub, Pahang

Selasa lepas aku ke Raub, Pahang krn ada program Maxis Cyberlinq..Task kami senang jerk, membantu trainer kami..mr paan dlm pembangunan blog..student2 neh semua ada yg sememangnya dah tau apa itu blog, ada yg tak tau..so diorg kena buat 1 blog berkenaan dgn masalah yg berlaku dan cara mengatasinya melalui medium yg diberi..dan apa yg mereka bangunkan itu perlulah mengambil kira kepentingan sosial dan komuniti setempat.

adik beradik Lah V.E
cbuk bebenor neh...

ina dan awek paan..ekeke..
amboii, bekerut2 mulut buat sijil kak..muahaha..-sara
nape kertas neh putih, bukan hijau?? - kak sue

10 comments:

*Anne*Ser*Lah* said...

ngok2 moQ..
tatau nama konon..
dOdOlll..

moque said...

hahaha...aku xnak dodol..aku nak wajit..muahaha..

MiszJamal said...

weh! sekolah aku mau join cyberlinq bole? by d way, cantiknya baju green apple. Aku mau satu bole? untuk kenangan ;)

moque said...

cikgu jamaliah..ekeke..cam sama jak ngan baju ko tu..boleh bah klu ko.. :)

*Anne*Ser*Lah* said...

wajit mahal skang..

moque said...

mne ko tau..ko usahawan wajit ker??ekeke..:)

*Anne*Ser*Lah* said...

wahaha..
saya usahawan dodol bang..
x leh la nk jual wajit..
heheh..

mohdrizalyusop :) said...

klu cmtu mne leh kata wajit mahal..adess..
ko jual dodoll.. dodol ko neh.. :p

*Anne*Ser*Lah* said...

ale..
leh la bang..
saya nk maju kan dodol..
raya2 nih..
org cari dodol..

mohdrizalyusop :) said...

majukan dodol?? awat pelik hang punye pernyataan neh? :)

Iklan Bergambar !