Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

19 September 2008

Abah dilanggar orang??


-->
Pukul 630pg hari rabu,aku mendapat panggilan telefon dr abah.."jai, abah accident kat tol..tak boleh nak bangun". Aku yg dalam mamai2 pagi neh tekejut..Arrghh sudah..gtau mak n start moto g tol sg buloh..dah xde lak orgnye. Aku call abah kata dah kat hospital sg buloh..Pe lagi.pecutttt...

Smpi je hospital, abah br nak kena check oleh jururawat kat ctu. Abg ipar aku dah smpi..tak lama lepas tu biras dia pulak..Lps g jmpe doktor..lama jugak la nak menunggu doktor neh..abah dah sakit nih.pukul 930pg br no abah kene panggil.."pakcik kena x-ray", kata doktor tu..dgn pakai kerusi roda, aku pun menolak abah ke bahagian x-ray. Lepas pemeriksaan, br tau ade satu tulang dekat peha patah @ retak..

" ni tak boleh pakai kerusi roda, kena pakai katil..."

Katil smpi jerk, terus M.A tu tolak n bawa ke wad.ni msti kena tahan..

Kelmarin, abah dah dibenarkan balik setelah 5 hari di hospital. Kena operate, masuk besi..huhuhu..Syukur la abah xde pape, so skang neh kaki masih belum pulih sepenuhnya..

No comments:

Iklan Bergambar !