Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

21 September 2008

Berbuka Puasa Bebudak Bujang

Salam semua..mesti ada kalangan anda semua yg selalu berbuka di luarkan..syg aku ckp, x elok mkn kat luar..ajinomoto byk..herm, betul lah tu kot.

Td jugak aku berbuka di Shah Alam bersama rakan2 rumah bujang masa study dulu..walaupun tak semua yg dtg, mjlis tetap meriah dengan kehadiran(abg mahir a.k.a pak tua, lambok, wan, wak zaki, pojie, din n aweksnya).

Aku ngan pojie smpi di kedai "merah" pun dah pukul 7. Nmpk dah pak tua ngan lambok dah sampi..pastuh wak zaki. Order makan..Jap lg smpi org berbuka akunya nasi, pojie punye nasi, wak punye nasi..x sampeii2..waaa, org lain dah abes mkn br smpi..lampam betul la org dapur neh..pose, tu yg letih kot..cehh..selamat la din smpi bwk murtabak kg baru..wahahha..

Mlm tu jugak kami meraikan hari jadi pojie yg ke 21..eh, 24 tahun..hehhe..inilah lagu yg kami tujukan buat pojie..
Allah selamatkan pojie
Alah selamatkan pojie
Allah selamatkan Ismet Ulam Pojie
Allah selamatkan kamu..yeyyyy..
Byk jugak hal2 dunia yg kami bincangkan..wakakka..hal dunia ye tak..tau2 dah pukul 9..huhh, lama sungguh kami buat perbincangan smpi x sedar jam..ekeke..apo laie, wat persiapan nak balik la..sponsor terbesar mlm td adalah che din..time kasih la din sbb belanja kami n time kasih kat abg mahir a.k.a pak tua krn mnjd organiser tuk mjlis berbuka pose bujang2 neh..

"Semoga kita berjumpa lagi utk mjlis berbuka pose tahun depan..keep in touch ya my friends.. :)"


No comments:

Iklan Bergambar !