Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

25 October 2008

Sekitar Majlis Perkahwinan Mira

Salam semua..lama sudah aku tak update blog neh. Mesti blog aku rindu ngan aku walaupun aku ni jarang2 menulis dah sekarang ni. Bukannya apa, agak sibuk dengan kerja2 yg mendatang. Baru 2 minggu lepas aku balik dari site visit PID di N9, Melaka dan Johor. Bab site visit ni nanti aku cerita.

La ni aku nak bercerita tentang balik dr site visit..hehehe..Pada hari Ahad yg lepas bertarikh 19/10/08, aku ke majlis perkahwinan sahabat aku, Mira di Batu 3, Shah Alam. Malamnya aku call wak n din ajak g sekali, tp diorg ada hal..Tp tiba2 Abg Mahir call ajak g open house umh membe dia kat Kajang. So aku ckp la g umh mira dulu br g cna..Dia pun ok..Aku call pojie sekali n dia pun on..Yeahhh..
Esoknya aku pun gerak la g Shah Alam ngan pojie. Smpi kat Shah Alam, Abg Mahir dah smpi..huuhu..sian dia, dah la panas..kena tunggu kami lg..ekeke..sory bro. Po laei, perut dah lapo..g mkn dulu umh kenduri..hehehe..sblum tu, simpan dlu duit dlm sampul..paham2 dah lah klu bertandang ke rumah kenduri kawin ni kan..
Menu pun layan, tp aku mkn sikit jerk..bukan diet, tp ntah lah...selera kureng sikit. Mata aku melilau kot2 le nmpk roomate masa study dlu..xde!!huhuhu...xpalah, mybe smpi lmbat. Abis je aku mkn, nmpk amai..pstu peanut..ana..tiem ngan husband n babynye...amy..syakirah..Selamat aku bwk kamera, so sempat la snap gmbo sikit2..
Pukul 2 pengantin dah keluar tuk bersanding..Berseri2 kawan aku ni, pengantin baru la katakan..sebenarnya dah ramai kawan aku yg berkeluarga, tp majoritinya perempuan..yg lelaki belum smpi seru kot, ke tgh kumpul duit..wallahhua'lam.
Aku snap 2-3 gmbo sebelum gerak ke Kajang, sbb dah lambat sgt..marah pulak Abg Mahir kang..hehhe..
Apapun, buat pengantin baru...
" Selamat Pengantin Baru buat Mira & Along, Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat"

No comments:

Iklan Bergambar !