Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

18 November 2008

Choose??

Tetiba aku pening..pening dgn keadaan sekarang ni..herm..kenapa kita perlu membuat pilihan..kenapa perlu ada pilihan?pilihan...adoyai..adakah pilihan itu tepat? atau tidak..??
LU PIKIRLAH SENDIRI!!!!!

4 comments:

rosminzana said...

Gerek sek...aik macam lainnnn ajer bunyinyer...jgan moque...jgn main api...nanti yang di kejar tak dapat yang dikendong berciciran...wacha

mohdrizalyusop :) said...

opss..ni bukan berkenaan cinta dan perasaan..:)
ini melibatkan kerjaya dan masa depan..:)so how??
Peluang hanya datang sekali seumur hidup..
tgh pikir neh..

ashRil said...

cinta dah tentu2 pilih putri gunung LEDANG............hahaha...
Moq ko dah pegang tangan dia lum???hahahaha....ko mintak jer pendapat putri LEDANG ko tu....baik kata dia...baiklah masa depan ko...hjahahahah

mohdrizalyusop :) said...

hahhaa..
hampeh tul..
pegang tangan??adess..susah nak jawab tuh..tgk keadaan..muakaka..

Iklan Bergambar !