Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

14 February 2009

Ini Kemungkinannya.. ?

Salam,

:) ... mlm td aku kayo..tp syg sekejap jerk dah habis..dr chip aku ade 2000 smpi jd 80000 dan skarang ade 1750..muahaha..sungguh sekejap.selamat la chip, klu duit betul cmne la tu kan..ni lah dia penangan POKER. muahahhaa..


pojie : aku menang!! aku menang 3000!!
aku : uiks ?

Harap2 dah smpi bungkusan yg aku hntr kecna..klu dah smpi gtau erk..jgn diam jerk..ekke..jgn risau, x hntr sos cili dah..hahha..bahaya nnti skit perut. Semoga kehidupan dan hubungan ini berpanjangan.. :)

ri_na : x smpi pun lg?
aku : esok smpi la tu, posmen sesat kot.. :)

Esok aku dah start keje kat TMS..kontrak jer..tuk projek School Management System (SMS)..selamat la ade membe sekaki sekepala..yooo!! Semoga dipermudahkan perjalanan itu.. :)

amat : bila ko start keje?
aku : 16hb ...

2 comments:

MiszJamal said...

tahniah ya atas kerja barunya... keja elok2!!..

mohdrizalyusop :) said...

:) tq ya cikgu lia.. moga2 dipermudah segalanya.. :)

Iklan Bergambar !