Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

17 February 2009

Teruja - Fenin - Semak - aku SUKA !!

Salam dulu..ekeke..
gelak dulu..muakakka...hahahha..seronok kan..kan..aku pun x tau nape aku nak gelak2 neh..muahaha..ekekeke..muakakaka..apahal aku neh..ni ke yg dikatakan fenin... ??lantak arr..

yazaahh..ari ke2 aku di TMS bersama ngan abg abe..haha..x g ko training kat penang..hamik ko..nmpk sgt ko dah dikeluarkan dr PID..ekeke..(gurau jak)...teruja lak ngan sistem2 yg digunapakai kat opis neh..paling aku suka ekp..haha..kat ctu pagi2 je bila smpi opis kene hntr kedatangan..perghh..hntr kedatangan??cam sekolah jerk..lantak arr..janji aku dpt jlnkan tugas dan tanggungjawab yg telah diberikan. (skema la pulak..)

Yg paling membuatkan aku teruja, muahaha..ceit..aku dapat laptop woo..laptop yg keyboardnye sdah rosak..so kene pakai keyboard pc..kiri keyboard, kanan laptop..so huru hara tangan aku..xpolah, janji keje aku jln..sygnye, xleh nak download ym..so pakai lah webmessenger..lg satu medium utk chat kat opis neh..spark namanyer..tp ni tuk internal jerk..hamik ko sekali bos suh masuk dlm conference..muakka.. :)

Smlm jugak dtg masuk keje ngan aku 4 org jejaka encem dr jakarta, indonesia..wooo,line2 kang azul neh..diorg neh developer ke programmer.. x silap aku la..muakaka...duk kat cni, kurang sikit leh bising2 cam kat Wg..(aku rindu keadaan dcna)..dgr lagu kuat2..mau kene sepak ngan diorg..smua nak dgr lagu pakai earphone..xde earphone, jgn dgr lagu..ceh, bosan siul...

Esok smbung wat UAT..adess..yg ni yg aku fenin..kekadang semak pun ade...hahaha..bila nak wat clean-up data SMS neh..huhuhu..

p/s - oii abe, ngelat ko yer esok..hampeh tul..mkn igt kat aku..kim salam ngan yg lain.. :)

No comments:

Iklan Bergambar !