Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

17 March 2009

Aku masih dapat bernafas~25th :)

Hah..ni pun entry yg sepatutnya aku post minggu lepas..hahha..almaklumlah, menulis bila kene moodnyer...

SELAMAT HARI LAHIR ke 25 moque..
Tq nad sbb jd org pertama wish kat aku..hahha..klu x aku pn lpe ..wakaka..mlm tu jugak aku buka hadiah dr p3 ledang..p3 ledang ye tak..dia pos awal hadiah tuh..seminggu awal dah smpi umh aku..apa2 pun thanks mydear.. :0..luv u..beriya2 kata karipap dlm tuh..mentang2 lah aku ni jual karipap..hahha...

Esoknyer aku sungguh terharu dengan nyanyian dripada kumpulan okestra di TMS..(nanim, nad, along, sepul, abe n lain2)..serius seh, aku terharu..ahaks..~ Pada kawan2 yg mendoakan aku dan wish birthday tuh..diucapkan terima kasih le bebanyok..
aku doakan korang juger gembira, ceria dan diberkati sentiasa..aminn..

8 comments:

~nasrah~ said...

laaa..ko baru 25 ke moque..
muda lagi..hahaha
happy birthday!

blue bird~ said...

iya..25 itu masih muda..ahaks..~
thanks nasrah..~

AZZA_ANJE said...

emm..moq..kite sebaya ker?emmmm..aku baru tahu nie..hahahhaa

blue bird~ said...

ye ker..sebaya erk..
aku dah lama tau..muakaka.. :)

jamal said...

Eppy..epy.. betdei... cepat kawen!!!

blue bird~ said...

yeye..tgguuu...

along said...

terharu keeeeeeee, tak kuasa nok! ;P

blue bird~ said...

haru biru pun ade gak..muahahaha...

Iklan Bergambar !