Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

09 March 2009

Dunia Makin Canggih ~

Peluang ke neh ??

Mesin nie menarik minat aku la pulak..klu tgk dr rupa dia cam alat yg selalu dibawa oleh penguatkuasa tuk saman org yg mmg tak makan saman..ahaks..tp tekaan aku salah..ni alat tuk wat bisness neh..alah, yg kat stesen2 minyak, 7e dan sbgnya..tp yg ni cam lain dr yg lain jerk..leh bayar BIL..uikss..bayar bil ye tak..cam nak beli satu jerk letak kat kedai..nnti korng bayar bil kat aku je yer..uhuk..uhuk... :)~

3 comments:

MiszJamal said...

aku tak puas hati laa.. apasal kau punya daisypath tu begerak2?

blue bird~ said...

hehehe..dah letak coding yg gerak2..ekeke...

blue bird~ said...
This comment has been removed by the author.

Iklan Bergambar !