Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

23 March 2009

Earth Hour? Padamkan Lampu Anda..~!!

Salam weih..
Dari minggu lepas aku nak cite psl benda neh..nape la asyik pending jerk..apa pun,skang neh aku post kan jugak..ape yg korang tau psl Earth Hour? la, xkan x tau kut..xpelah, aku cite sbb aku mmg nak cite pun..ahaks..~

Apa itu Earth Hour?
Earth Hour ni adalah salah satu usaha atau kempen tuk menyedarkan kite smua pasal pemanasan global.

Kenapa Earth Hour dilakukan?
Utk menyelamatkan bumi kita daripada global warming..itu jerk..smbil memberi kesedaran pd masyarakat tentang bumi kita neh yg semakin tua..hak..hak..

Bagaimana untuk menyokongnya?
Mudah..sgt2 mudah..ape org ckp, very simple to do..korang hanya perlu switch off lights selama satu jam sebagai langkah awal..klu tutup suis lampu dirumah untuk vote kepada bumi and klu biarkan suis terbuka vote kepada global warming...senang bukan?

Bila Earth Hour neh?
ooo..dah dekat dah neh..28.03.09, ari sabtu neh. kul 8.30mlm hinggalah ke pukul 9.30mlm. klu nak smpi pg pun xpe..tu maknanye korng tido..pakat ramai2 duk luar pasang lilin erk..jgn smpi terbakor dah ler..wat unggun ape pun best..

Kalau nak tau lebih lanjut psl kempen neh..korang leh klik kat sini. takpun korang klik kat banner tuh..Jom sama2 support usaha yg serimurni neh.. :)

Aku dah register..~!!

Korang bila lg...hep..hep.. :)

No comments:

Iklan Bergambar !