Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

18 May 2009

Kelahiran & Kematian

Salam..
pergh..agak lama aku x update blog neh..walaupun ari2 duk ngadap komputer dan internet, tp tangan aku x gagah nak menaip.mne taknye..agak letih la nak menaip..kat opis dah la xde mase nak masuk2 blog neh..
Agak banyak perkara yg terjadi disekeliling aku sejak ni. Dengan berita yang kurang baik dan yg agak baik lah..Herm..Apapun baik aku cite yg kurang baik kan..
Tanggal 16 Mei 2009 bersamaan dengan menyambutnya Hari Guru, aku kehilangan seorang rakan yang telah kembali kerahmatullah akibat sakit. Sebenarnya arwah ni suami kepada rakan aku mase dipoli dulu. So bila aku dapat tau berita neh dlm kul 3 ptg, bai yg call beritahu..aku agak terkejut dgn berita ni. So aku yg dr opis terus balik..apsal aku balik..tukar baju la weii..aku dtg opis pakai t-shirt ngan suar yg tak semenggah..hahaha..
Malam tu jugak jenazah disemadikan. Pada Amirah, semoga ko tabah dengan ujian ni.dan semoga arwah ditempatkan bersama golongan yang beriman dan bertakwa.amin..~!!
Berita yang agak baik bagi aku juga, pensyarah aku, Pn Gee selamat melahirkan anak yg kedua..Alhamdulillah..Itulah dia lumrah kehidupan. Herm....
Banyak juga perkara2 yg kurang baik dah baik tp apa pun, walau apa pun yang berlaku, itu smua dah ditentukan.
Minggu depan aku akan terbang ke Sabah. Yuhuuuu...dah lama x g luar negeri sejak meninggalkan CK dulu. :) Yazzaahhh..

No comments:

Iklan Bergambar !