Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

24 August 2009

Nur Kasih

Apakah yang sanggup dikorbankan untuk cinta ...

__ ^-^__ NUR KASIH -----<@

Aku rasa ramai yg dah melihat drama ni. Mula2 aku tgk dulu cam x menarik, tp klu dah asal lepak kat luar, kene lak tuan kedai psg drama neh..mmg la aku tgk..lama2 best pulak drama neh..hahaha..bukan ape, byk mesej yg disampaikan dalam drama ni. Mempunyai makna yang halus yg boleh dihayati dan diamati.
Kalau sape yg tak tgk drama ni boleh lah melihat di TV3 setiap Jumaat jam 9 malam.
OST lagu boleh download disini..~!!

Salam Ramadhan 2009/1430H

Salam semua,

Haiyo..uikss..dah cam jaiho la pulak..kan lama lg aku x menjengah ke blog aku neh..sejak balik dr training dulu..smpilah skang ni dah masuk hari ketiga berpuasa. So disini aku nak ucapkan Salam Ramadhan 1430 Hijrah. Semoga ramadhan tahun ini memberikan aku dan keluarga serta kawan2 aku sinar keinsafan dan keberkatan.


Iklan Bergambar !