Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

24 August 2009

Nur Kasih

Apakah yang sanggup dikorbankan untuk cinta ...

__ ^-^__ NUR KASIH -----<@

Aku rasa ramai yg dah melihat drama ni. Mula2 aku tgk dulu cam x menarik, tp klu dah asal lepak kat luar, kene lak tuan kedai psg drama neh..mmg la aku tgk..lama2 best pulak drama neh..hahaha..bukan ape, byk mesej yg disampaikan dalam drama ni. Mempunyai makna yang halus yg boleh dihayati dan diamati.
Kalau sape yg tak tgk drama ni boleh lah melihat di TV3 setiap Jumaat jam 9 malam.
OST lagu boleh download disini..~!!

5 comments:

nanimsani said...

hahahaha....kecah la. tgk jugak ke? aku suke weh crite niii!!!! =)

zh said...

yea sama la kita..dulu pon aku kurang sikit tengok cerita ni, tapi bila dah terrrrrrrrrrrrrfollow, mmg tak sah la kalau tak tengok kan..aku ada kawan sampai x pi terawih k semata2 nur kasih....;))

blue bird~ said...

hahaha..tu dia..smpi x g terawih..hahaha...drama ni mmg best..
ahaks..~!! :)

mesti tgk la nim..ahaks..~!!

JajaPLuG said...

erkk.. ko pun layan ke moque citer ni??? kekekke shahdu tul le....

heheh aku tak penah layan, tapi bila ko blog kan citer ni.... aku rase pelik.. so try le tgk... alih2 sampai la ni aku melekat depan tv setiap ari jumaat...hahhaha...

:: Aza

blue bird~ said...

muahhaha...
syahdu ye x..
ekekkeke...~!! tu dia, penangannya...ahaks..~!!

Iklan Bergambar !