Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

22 September 2009

Beraya ~ Part 1

Salam...

Waahh, ari ni dah masuk ari raya ke-2..Semestinya korang semua dah planning ari ni nak kemana..esok nak kemana..maklumlah, raya setahun aidilfitiri neh setahun sekali..mesti byk rumah yg nak di ziarah..

Aku pun sama cm korang jgk..sudah semestinye beraya kerumah kawan2 dan sedara mara..1st day raya semalam aku kat umh jerk..kakak ngan abg ipar aku br smpi..tolong2 sikit mak aku..tgh ari tu ke rumah rinto terus tp aku x beraya pun..amik dia terus g umh amat sbb nak mkn sotong pulut sumbat..eh, betul ke aku sebut neh..pulut sumbat sotong..sumbat sotong pulut...?? aahh, lantak lah..janji mkn..hahaha..layan seh, releks jerk mkn kat dapur..lauk terus amik dr dlm periuk jerk.. sempoii seh..bukan ape, depan penuh..duk dapur pun ok wat..hahaha..

Ade la dlm 3 rumah aku beraye lps tu br g umh rinto..nak balik jerk ujan..maai, lebat tul lah..kuyup aku smpi umh..yelah, naik moto kan..smpi umh, kakak aku yg pertama ade kat umh ngan family dia..ya, ni dia..bala tentera sudah sampi..yg aku maksudkan bala tentera ni anak2 buah aku seramai 7 org yg sgt2 lah hyperaktif..kecuali 2 org jerk yg pendiam..mungkin dah nak meningkat remaja..hahaha..

Lepas mndi jerk..xtvt paling menarik dan syahdu..dgn hujan yg lebat ditambah pula keadaan yg sejuk, aku capai bantal..pa lg, ZZZzzzzzZZZ...~!!!

No comments:

Iklan Bergambar !