Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

30 October 2009

Suara (Ku Berharap) ^_^

Suara (Ku Berharap)

di sini aku masih sendiri

merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba tuk hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamamu disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

p/s - thanx to LLI :)


27 October 2009

|| Sesuatu Yang Masih Belum Tertunai ||

Salam...

Dah nak masuk ke bulan November..woooo, sungguh2 laju..minggu ni 3 ari aku berkampung di Dynasty Hotel, sbb ada training sistem tuk GPB..hopefully successful lah 3 ari nih..hahaha..opss, ni nak gtau lah ni...GPB tuh guru penyelaras bestari.

Sistem ?? hadoyai, leh gugur rambut klu ngadap ari2...mne tak gugur klu problm bende yg sama jugak jadi..hooooo, panas seh..kitorg panas, devloper jgn ckp aarr ...muahahha..tp apapun, ni lah kerja..makan gaji kan..lain lah kerja sendiri..lalalalala...

Esok aku, nanim ngan aiman ke Dynasti Hotel, cover tuk training gpb..mybe nadd pun ada sama..mungkin cover tuk aSc..yeahhh, master aSc...hahahha...zali pulak cover story tuk KOHA kat Pearl Hotel..yg ni mmg duk saje dgr..hahaha...so lps ni, beliau akan menjdi master koha..ekekke..

Habis je training ni, minggu depan aku nak cuti...lps dpt gaji yer...yg pastinye hala tuju dah dilock.. masih ada sesuatu yg masih belum tertunai...dan walau apa pun kesannya lps tu, aku terima jerk..agak2 menyesal kemudian ari ni mmg dah tarak guna dah..kan..kan..baik settle secepat mungkin...

|| U ALL NAK U ALL CUBA ||

21 October 2009

Buat Panas Line Jerk..~!!! HANGIN ?? :)

Salam semua,

Seminggu dah berlalu..esok dah ari Khamis..mmg cepat sgt masa ni berlalu..

Kelmarin dah lah kene overnite kat opis..ni smua psl template dlm ms word yg pembuatnye terlalu high level...padahal keje leh siap cepat..ini template punye psl..kehangenan aku terserlah bila kene edit satu template dlm ms word., template dia kotak2...tp skali delete 1 kotak..smua lari smpi yg tak delete pun terdelete sama...

Hangin....hanginn..dan hangin satu badan ..!!!!

Siap keje smua kul 730pg.... hushshh, 730 PAGI...diulangi...730 PAGI..!!!! sian nanim..dah la kene dtg keje jgk sbb nak prepare training...aku ngan zali mmg x larat dah nak dtg..mata berpinau seh. ape kan daya, ini lah yg dikatakan kais bulan ni, mkn bulan ni..kais bulan depan, mkn bulan depan...ahaks..mse aku gerak ngan zali nak balik, kuar simpang opis, hamik ko..budak opis aku dah smpi..maai, awal gila seh smpi opis...patut le balik awal...muahahaha...

Kat umh mak aku tgh wat karipap..haeh, nak menunggu mmg tak aarr...amik moto gerak g beli nasi lemak..smpat lg singgah kedai beli brg2 dapur..wallaweiii, aku beli brg dapur..muakakka..ini lah dia mr. mama...ahaks...beli brg xde hal..tp masak mmg fail sgt2... lalalalala...~!!

Sampai umh pekene nasi lemak...teh o suam...sambil tgk gua.com.my kat TV9.. tetibe jerk aku dgr cm ade memanggil2 aku dr dlm bilik...aku dah cam pelik neh..kat umh skang ade aku, mak ngan abah...aku pun naik g bilik...buka je pintu bilik...aku nampak.......................................

Aaaarrgghhhhhhhhhhhhhhhh.............!!!!!!




!! TILAM !!

Yeahhh..mse tuk ZZZzzzzzZZZZ..

07 October 2009

.: CIK LOLIPOP :.

Alhamdulillah, hari ni msih lg boleh melihat dunia..kdg2 kita ni perlu melihat keadaan sekeliling dr perspektif yg berbeza dr sedia ada kan..br lah nmpk apa yg kita selalu x nmpk..

Hari ini mungkin semua ada..tp xdolah pulak sorg..ni yg dikatakan dtg bergilir2..muahaha..mne taknye..
isnin, nanim ngan nad x dtg...
selasa, aku ngan zali + fitri..
rabu td, intan..

hamek ko..cuti bergilir2..minggu depan try la buat lg..hehehe...

Ari neh, keadaan kat opis neh cam biasa jerk..org pun x dtg lg walaupun jam dah tunjuk kul 915..pling lewat pun 930 la..smua dah ade kat kusimeja masing2..nah kau, meja sepul kosong..clear abis..kemana kau..? hidup2 ko prank org erk sepul...hahaha..sian mila ngan jihah..mencari2 kau yg igt dah benti..hehhe..so sementara ko xde neh, zali duk tempat ko..


Kerja2 nih mmg xkan habis..smpi la aku skang ni kat umh..tp ni keje lain dah..muahaha...sebelum balik singgah jap kat PAS..mencari CDR..bukan aku erk, zali yg cari..salah satu shopping complex kat shah alam yg menawarkan brgn komputer terbesar..ala2 cam low yat lah..byk seh org, boleh lah..sbb student ramai kan..so aliran matawang dan ekonomi yg bagus.. *merepek dah neh..*


Skang aku dah depan pc, ngadap blog..ngadap FB..tetibe terpandang lolipop..lolipop???erk..~!!!
agak2 sape yg bg lolipop ni erk..hehhee..dia suh simpan jgn mkn..so aku x mkn lah..biarlah berapa tahun pun..ikutkan ati aku ari tu, dpt2 je dah nak buka makan jerk...wahahaha..bak kata nad mse mkn td, jgn gembira sgt..nnti sedih2, nangis2..erm..mmg betul pun, dah 3 ari aku :(

JANJI..jgn berjanji klu x boleh tunaikan..

Ayat ni mmg betul..tp klu dah berjanji tp x sengaja x dpt nak tunaikan cmne erk..dan melibatkan beberapa pihak lain..warghh, aku rse cam bersalah sgt2 ni..bukan rse lg dah ni, mmg bersalah pun...*tgh tepuk kepala sendiri*

Aduiii..ni lah klu dah berjanji, tersalah kata pulak..hamek ubat sendiri...cane nak settle neh..cik.lolipop..ooo cik.lolipop...maafkan lah en.rizal neh..dah tersgt2 menyesal neh..*dlm ati tgh sgt2 cdih ngan menyesal + mengharapkan kemaafan*

*__* aku yg sgt2 lah menyesal *__*

06 October 2009

B.U.N.T.U

salam..hari2 selepas cuti raya + sambung kerja + xtvt mengeluarkan peluh..herm..betul lah tu bumi itu bulat bentuknya..dan sentiasa berputar..sekejap bawah, sekejap kat atas..samalah cam kita kan..

*cerita kedai kopi..cerita kedai kopi...
tiada hakim tiada saksi cerita sensasi
dikedai kopi...*


tp aku bukan duduk kat kedai kopi pun..aku depan pc neh ngadap keyboard..dlm kenampakan riak muka yg gembira ria, ceria sgt..tetiba dpt satu perkara yg sgt2 membuntukan pemikiran..aku pernah dgr, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya..

aku tak kata dan aku tak memaksudkan ape yg aku msg itu..perkataan 'sekiranya' atau 'jika' tu dah berlaku atau belum erk... *sign*
tp apa pun aku sedar tu smua mmg kesilapan aku..dlm dunia ni..realiti seh..mmg byk cabaran yg kadang2 kita x jangka akan berlaku...

*lewat ini kurasakan
kasih kian kudambakan
resah hati yg kupendam
pada takdir dan harapan...*


dalam kewarasan berfikir dan memikirkan keadaan yg bakal berlaku selepas tindakan yg diambil..agak2 ape yg akan berlaku..expect for unexpected...herm...inilah ayat keramat bila aku masuk hutan..

*setahun 19 hari, tolak 3 hari ni..itu je memori aku yg tinggal*

tp kan, org penah kata gak..hendak seribu daya, x hendak seribu dalih...opss, aku teringat satu ayat lg..

" U ALL NAK U ALL CUBER "

so, lantak aku x kira..ape nak jadi..jadilah lepas ni..

Iklan Bergambar !