Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

21 October 2009

Buat Panas Line Jerk..~!!! HANGIN ?? :)

Salam semua,

Seminggu dah berlalu..esok dah ari Khamis..mmg cepat sgt masa ni berlalu..

Kelmarin dah lah kene overnite kat opis..ni smua psl template dlm ms word yg pembuatnye terlalu high level...padahal keje leh siap cepat..ini template punye psl..kehangenan aku terserlah bila kene edit satu template dlm ms word., template dia kotak2...tp skali delete 1 kotak..smua lari smpi yg tak delete pun terdelete sama...

Hangin....hanginn..dan hangin satu badan ..!!!!

Siap keje smua kul 730pg.... hushshh, 730 PAGI...diulangi...730 PAGI..!!!! sian nanim..dah la kene dtg keje jgk sbb nak prepare training...aku ngan zali mmg x larat dah nak dtg..mata berpinau seh. ape kan daya, ini lah yg dikatakan kais bulan ni, mkn bulan ni..kais bulan depan, mkn bulan depan...ahaks..mse aku gerak ngan zali nak balik, kuar simpang opis, hamik ko..budak opis aku dah smpi..maai, awal gila seh smpi opis...patut le balik awal...muahahaha...

Kat umh mak aku tgh wat karipap..haeh, nak menunggu mmg tak aarr...amik moto gerak g beli nasi lemak..smpat lg singgah kedai beli brg2 dapur..wallaweiii, aku beli brg dapur..muakakka..ini lah dia mr. mama...ahaks...beli brg xde hal..tp masak mmg fail sgt2... lalalalala...~!!

Sampai umh pekene nasi lemak...teh o suam...sambil tgk gua.com.my kat TV9.. tetibe jerk aku dgr cm ade memanggil2 aku dr dlm bilik...aku dah cam pelik neh..kat umh skang ade aku, mak ngan abah...aku pun naik g bilik...buka je pintu bilik...aku nampak.......................................

Aaaarrgghhhhhhhhhhhhhhhh.............!!!!!!




!! TILAM !!

Yeahhh..mse tuk ZZZzzzzzZZZZ..

No comments:

Iklan Bergambar !