Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

06 October 2009

B.U.N.T.U

salam..hari2 selepas cuti raya + sambung kerja + xtvt mengeluarkan peluh..herm..betul lah tu bumi itu bulat bentuknya..dan sentiasa berputar..sekejap bawah, sekejap kat atas..samalah cam kita kan..

*cerita kedai kopi..cerita kedai kopi...
tiada hakim tiada saksi cerita sensasi
dikedai kopi...*


tp aku bukan duduk kat kedai kopi pun..aku depan pc neh ngadap keyboard..dlm kenampakan riak muka yg gembira ria, ceria sgt..tetiba dpt satu perkara yg sgt2 membuntukan pemikiran..aku pernah dgr, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya..

aku tak kata dan aku tak memaksudkan ape yg aku msg itu..perkataan 'sekiranya' atau 'jika' tu dah berlaku atau belum erk... *sign*
tp apa pun aku sedar tu smua mmg kesilapan aku..dlm dunia ni..realiti seh..mmg byk cabaran yg kadang2 kita x jangka akan berlaku...

*lewat ini kurasakan
kasih kian kudambakan
resah hati yg kupendam
pada takdir dan harapan...*


dalam kewarasan berfikir dan memikirkan keadaan yg bakal berlaku selepas tindakan yg diambil..agak2 ape yg akan berlaku..expect for unexpected...herm...inilah ayat keramat bila aku masuk hutan..

*setahun 19 hari, tolak 3 hari ni..itu je memori aku yg tinggal*

tp kan, org penah kata gak..hendak seribu daya, x hendak seribu dalih...opss, aku teringat satu ayat lg..

" U ALL NAK U ALL CUBER "

so, lantak aku x kira..ape nak jadi..jadilah lepas ni..

No comments:

Iklan Bergambar !