Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

07 October 2009

.: CIK LOLIPOP :.

Alhamdulillah, hari ni msih lg boleh melihat dunia..kdg2 kita ni perlu melihat keadaan sekeliling dr perspektif yg berbeza dr sedia ada kan..br lah nmpk apa yg kita selalu x nmpk..

Hari ini mungkin semua ada..tp xdolah pulak sorg..ni yg dikatakan dtg bergilir2..muahaha..mne taknye..
isnin, nanim ngan nad x dtg...
selasa, aku ngan zali + fitri..
rabu td, intan..

hamek ko..cuti bergilir2..minggu depan try la buat lg..hehehe...

Ari neh, keadaan kat opis neh cam biasa jerk..org pun x dtg lg walaupun jam dah tunjuk kul 915..pling lewat pun 930 la..smua dah ade kat kusimeja masing2..nah kau, meja sepul kosong..clear abis..kemana kau..? hidup2 ko prank org erk sepul...hahaha..sian mila ngan jihah..mencari2 kau yg igt dah benti..hehhe..so sementara ko xde neh, zali duk tempat ko..


Kerja2 nih mmg xkan habis..smpi la aku skang ni kat umh..tp ni keje lain dah..muahaha...sebelum balik singgah jap kat PAS..mencari CDR..bukan aku erk, zali yg cari..salah satu shopping complex kat shah alam yg menawarkan brgn komputer terbesar..ala2 cam low yat lah..byk seh org, boleh lah..sbb student ramai kan..so aliran matawang dan ekonomi yg bagus.. *merepek dah neh..*


Skang aku dah depan pc, ngadap blog..ngadap FB..tetibe terpandang lolipop..lolipop???erk..~!!!
agak2 sape yg bg lolipop ni erk..hehhee..dia suh simpan jgn mkn..so aku x mkn lah..biarlah berapa tahun pun..ikutkan ati aku ari tu, dpt2 je dah nak buka makan jerk...wahahaha..bak kata nad mse mkn td, jgn gembira sgt..nnti sedih2, nangis2..erm..mmg betul pun, dah 3 ari aku :(

JANJI..jgn berjanji klu x boleh tunaikan..

Ayat ni mmg betul..tp klu dah berjanji tp x sengaja x dpt nak tunaikan cmne erk..dan melibatkan beberapa pihak lain..warghh, aku rse cam bersalah sgt2 ni..bukan rse lg dah ni, mmg bersalah pun...*tgh tepuk kepala sendiri*

Aduiii..ni lah klu dah berjanji, tersalah kata pulak..hamek ubat sendiri...cane nak settle neh..cik.lolipop..ooo cik.lolipop...maafkan lah en.rizal neh..dah tersgt2 menyesal neh..*dlm ati tgh sgt2 cdih ngan menyesal + mengharapkan kemaafan*

*__* aku yg sgt2 lah menyesal *__*

No comments:

Iklan Bergambar !