Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

04 December 2009

|| Aku Menjadi FlashMan ||

Salam..

Waahh, petang2 Jumaat ni aku berada di Hotel Villa, Segamat. Tak disangka2 aku leh berada disini.. Minta EL pg tadi..Minta maaf boss ye..minggu depan saya cover balik keje yg tertangguh..ade ker...??hehhe..Sebenarnya, dulu sekali aku penah pegi sini masa lawatan ke PID Labis.


"rumah tumpangan aku mlm ni..."

Aku buat ape kat sini? hehehe..
Saja jerk menenangkan fikiran. So saat aku tgh menulis blog ni, hati aku tenang. Niat sebenar nak jumpa mereka tp dibatalkan dgn mendadak. Terpaksa mengubah cara. Takde niat lain selain meminta maaf. Alhamdulillah, misi dah berjaya. Tu yang tenang sikit tu.

"just try and fail, but don't fail to try"


Dari puduraya td kul 12.00tghari, smpi di bndr Segamat jam 3. Naik Cepat Ekspress..Mmg cepat lah..hahahha..Boleh tahan jugak jauhnya. Terlepas aku solat jumaat. Jumpa satu masjid india muslim. Niat solat Zohor je lah..Perjalanan sejauh 202km yg memakan masa lebih kurang 3 jam..Walaupun jauh tp seronok.

Nmpk aku x?? hahaha..

Igt esok aku nak ke Gunung Ledang..mencari puteri gunung ledang..hahaha..sayangnya, puterinya dah berpindah ke tempat lain dan x mungkin akan bertemu..erm...xde lah, aku tak pernah ke sini, so nak jugak g tgk gunung ledang dr dekat..tp cam xde masa jerk..cuaca pun x menentu..

Semoga perjalanan balik esok dalam keadaan yg baik..


Yeaahhh..life must go on babeh..!!! ^_^

2 comments:

Anonymous said...

Good day !.
You may , probably very interested to know how one can make real money .
There is no initial capital needed You may commense to receive yields with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you thought of all the time
The company represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

It is based in Panama with affiliates everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become an affluent person?
That`s your choice That`s what you wish in the long run!

I`m happy and lucky, I began to take up real money with the help of this company,
and I invite you to do the same. It`s all about how to select a correct companion utilizes your money in a right way - that`s it!.
I make 2G daily, and what I started with was a funny sum of 500 bucks!
It`s easy to join , just click this link http://alalefiz.jamminweb.com/izofiv.html
and lucky you`re! Let`s take this option together to feel the smell of real money

blue bird~ said...

erk..??
hehehe..

Iklan Bergambar !