Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

23 December 2009

Kelakar Seh

Salam..
Hahahahaha, ari ni mmg kelakar lah klu diingat2 balik..pagi td dtg je on ym terus dpt ym dr Mr. A...wahh, cam ada peluang je neh..tp petang ni dpt ym dr Mr. A lagi, terus ...POOMMM!!!!, peluang dan harapan tu musnah..ibarat ko tiup belon...tiup..tiup dan tiup..akhirnya...POOMMM!!! meletup.
Maksudnye lupakan untuk aktiviti sabtu ni..Dah xde dah..

Tapi bila dipikir2 balik, kenapa aku nak menagih *ayat cam sasau jerk* atau menunggu harapan yg bajet cam ada, tapi sebenarnya xde.. So, buat sakit hati..

Sekarang ni, boleh pikir lah kan, sudah2 lah tu...sekarang ni pikir utk masa depan bukan untuk masa lepas..hahahaha....
aku yg bajet ..muahahhahaha...ampess.!!!!

2 comments:

Kaypee said...

apa yg kelakar.. x phm aku

Moque ^_^ said...

aku je yg paham ape yg kelako..hahaha..klu ko tau nnti x psl2 setahun ko gelakkan aku..ekekek..^_^

Iklan Bergambar !