Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

31 December 2009

Selamat Datang 2010 :)

Salam...wooo, bpe jam je lagi dah nak masuk tahun baru. Selamat tinggal 2009 dan semua kenangan itu akan tetap disimpan dlm ingatan neh..n selamat datang 2010. Selalu org akan tetapkan azam bila masuk tahun baru neh..Aku pun ada gak azam dan impian dlm tahun 2010 neh. Azam aku nak jadi yg lebih baik dari tahun lepas. Tak kira lah dalam apa2 pun..Insyallah, doa2kan aku ye..

Impian aku pulak ada banyak..so lepas dicongak tolak bahagi darab tambah..ini short list impian aku dalam 2010 neh..

1. Bawak mak & abah aku g jalan2 kat langkawi xpun pulau2.
2. Buka kedai sparepart komputer kat kg aku.
3. Buat $^#&%^ n beli kereta.

4. Settle hutang piutang..kecuali ptptn sbb lmbt lgi nak habis..hehe..(ni bahaya neh klu x settle, kene aku mati, masak aku dlm kubur)
5. Kasi up Kelab KBK ^_^


So yg lain2 aku tak tulis dlm ni sbb x penting sgt..tp diambil kira melihat pd keadaan..hahahha..moga2 impian 2010 neh tercapai..insyallah.amin.

Jangan tanya apa2 yg melibatkan kawin atau 2 hati menjadi satu ke ape sbb minta mahap, xde dlm list..^_^

Apapun, buat semua rakan2 diluar sana..Selamat Tahun Baru 2010 dan semoga apa yg diimpikan korg semua akan tercapai. ^_^

*jap lg ke Bagan Lalang sambut tahun baru...hehehe..*

4 comments:

nanimsani said...

semoga ko berjaya laaa merealisasikan azam2 ko yg 'wa caya sama lu' tuh..ahaha..;p

good luck bro!

Moque ^_^ said...

terima kasih cik nanim..aku tetap aku..bukan mimi..wakakaka..^_^

Kaypee said...

nak lunas kan hutang er..

meh sini aku listkan hutang2 ko ngan aku

1. slupee
2. ikan keli
3. chilis
4. wayang
5. apa tah nati aki igt balik

:: CasaBLanca :: said...

chilis x termasuk lah..ko neh..
ko dah xleh mkn ayam..muahaha...

Iklan Bergambar !