Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

23 February 2010

Happy Seh Malam Nie ^_^

Apa yg aku rasa mlm ni mcm2..perasaan mcm org yg tgh mancing 2-3 jam, pastu dpt ikan beso..perasaan macam naik gunung penat bagai nak rak, tp dah smpi atas je, penat tu hilang bila tgk keindahan alam kat bwh dr atas...perasaan mcm..mcm2 lah..hehehe...tu je yg aku tau...sbbnya biarlah aku je yg simpan..hehe...

Bagaimana hendak ku lupa

bayangan wajahmu
selalu di depan mata

harum baumu masih dapat ku hidu
Bagaimana ingin aku membencimu
Jikalau setiap hari merindu

Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..

Aku pilih derita..


walaupun benda tu buat aku derita..tp nak juga cmtu..kenapa erk? aku pun tak tau..cmne nak settle tuh..pape pun, siapa pun aku, apa pun aku..aku tetap aku..aku bukan korg..dan korg bukan aku..aku lah mohdrizalyusop @ moque..semoga kehidupan korng semua diberkati sentiasa....amin..



-- aku yg happy --

No comments:

Iklan Bergambar !