Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

03 February 2010

|| Kaki ku kene servis ?||

salam..woo, aku dapat m.c 2 ari tu..ni sbb urat lari punye pasal.terseliuh pun jugak kot.bajet ari ni aku nak g keje tp disebabkan jalan pun bertongkat, dpt lak cuti dr doc, baik aku cuti..hahahaha..masak lah aku masuk keje esok..confirm keje berlambak punya..alahai redmine..redmine..hehehe..

Sebab kaki aku ni urat lari pun aku x tau..Jumaat lepas mlm aku main futsal ngan bebudak opis aku..balik tuh terus g karoake, celebrate sal punye birthday.kul 4 jugak la smpi umh.Time tu kaki aku ok lg..Masuk ari Sabtu aku dah rase lain macam kat kaki aku neh..Masuk Ahad je, ok lg..Tp ptg tu dah sakit sikit, aku pun dgn memandai2 g lah amik minyak mak aku, urut kaki sendiri..aku urut kuat2..geram, seh kaki ni sakit time2 cmni..malam je terus bengkak..hamek ko, terus x leh jalan..merangkak beb..sakit pedih dia jgn ckp lah..smpi satu tahap aku geram sangat, aku hentak2 kaki aku neh kat lantai..pstu sakit sendiri..muahahhaa..bertambah bengkak..

Nak taknak nak g urut, kaki dah bengkak..call lah pojie ngan rinto kot2 diorg ade tongkat..selamat, pojie ade.so mlm td aku g umh dia amik tongkat..senang la sikit nak berjalan..mlm td jugak aku g klinik shamsudin kat umh aku..tau doc tu ckp ape..

"ini bukan masalah besar"...

muahahhaha...selamber badak jer ckp cmtu..kaki aku ni ringan je.sakit ni beb..ampess..selamat dia bg ubat tahan sakit, ubat sakit sendi/otot ngan ubat sapu..so mlm tu lepas pekene roti canai, aku mkn ubat sakit sendi/otot jerk..

So pagi ni aku bangun pagi2, buat xcercise kaki sikit..bahaya seh klu kaki ni sakit..nak pakai lama neh..dah la 2minggu lagi nak mendaki lagi..haiyooo...

No comments:

Iklan Bergambar !