Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

14 February 2010

| Sepagi di Pasar Tani Shah Alam |

Salam, utk aku dan semua org.. weeeeee... ^_^

Penat seh ari nih..ni br la dpt berehat..igt nak tidur kejap..tp dah kul bpe pulak..aduyai..mne tak letih klu dr pg td berjalan saje..opss, bukan aku berjalan tu maksudnye beraya..duk edar flyers kat pasar tani stadium shah alam tuh..hahahha..

"mcm2 ade jual kat cni"

"ape yg pelik kat gambar neh"

Bukan aku sorang jerk, ada ramai lg..aku, rinto, din ngan mahir...habis semua kereta ngan gerai2 dlm pasar tu kitorag bg flyers..dapat lah saguhati, dan saguhati tu aku buat beli tikar..muahahahha...dah letak dlm bilik aku pun.. lg pulak nak xcercise kaki aku yg injured 2 minggu lepas...dpt jln pusing 1 pasar neh..jgn bengkak balik dah la..

"x cukup neh, lg..lg..kereta byk"

"cam nak main layang2 jerk"

Settle edar flyers, masuk pasaraya giant yg menjadi kebanggaan bebudak poli shah alam tuh, makan la bai..lapo..makan x hengat, pekena McD sudah..ekekeke..habis jerk mkn terus balik umh le..dah tak tahan nak mandi..

"cube teka logo ini dekat mne? "


Esok punye aktiviti nak g piknik kat Air Terjun Sendat, Ulu Yam..yeahhhhh...

No comments:

Iklan Bergambar !