Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

29 March 2010

Joging di Taman Layang2

Salam..

Gilo kau..ade lah dekat 3 minggu aku x berjoging..sekalii td g joging x smpi setengah pusingan aku dah pancit..sakit giles pinggang aku..nak tarik napas semput..aku joging ngan gimie 2 org jerk..bebudak lain xde..smua kesibukan..punyelah ramai org kat taman layang2 neh..klu korng semua nak tau..ni lah tmpat aku ngan membe2 aku ni joging hujung minggu..

Taman Layang-Layang kat Kepong / Selayang..klu korng dr Sg Buloh atau Kuala Selangor, amik jalan ke gombak, korng akan lalu tmpt neh..tempat dia pun ok..byk aktiviti yg bleh dibuat..beriadah...berjoging..main layang2..berbasikal..bermotosikal..erk ??
bermotosikal pun ada..berkereta...x boleh..hahaha..klu ada yg saje2 bwk kereta masuk dlm ni..dgn x psl2 cermin kete pecah..

" Byk giles layang2 "


" abg gmie, tgk ape tuh"


View waktu petang mmg cantik..kat sini pun ada menara tinjau..memancing pun boleh..tp x tau la ade ikan ape..hehhee..klu pada sape yg semput cam aku ni..ada disediakan pondok utk berehat..tp td apa yg aku tgk..pondok rehat ni dijadikan tmpt utk pasangan2 yg tgh hangat dilamun cinta berasmara..aduss... ni yg buat pemandangan ptg kat sini jadi hampehh.. agak2 lah wei nak bercengkerama pun.. herm..


" ramai giles org "


" penat le tuh "


" menara tinjau "


Larian aku yg pd mulanya amat2 lah kosisten tetapi setelah nafas aku jd sesak dan pendek, tetiba pulak pinggang aku sakit..larian aku semakin lama semakin slow dan slow dan slow dan akhirnya terus berhenti diganti pula dgn aktiviti berjalan..hahahaha..kejap2 ade lah jugak lari tp sekejap je lah..kang klu aku paksa tetiba aku pengsan..ape kejadahnya..hahahha...sebut pasal pengsan..aku x penah pengsan..ni bukan riak ok..cume teringat...yelah..x penah..minta dijauhkan..

Masa kami nak balik tu, hujan pulak..habis smua yg ada kat situ berlari2 ke kereta..ha hamek ko..td xnak joging..time hujan br nak joging..hehehe..Balik tu lepak jap kat mapley maju ahmad taman permai..pekena oren segelas..pastu balik..la ni pun masa aku tulis neh hujan still lg lebat..alhamdulillah..

*cmne lah org disana tu..Ya Allah, ko peliharalah mereka yg sedang dlm perjalanan pulan g kerumah..semoga selamat sampai dgn jayanya...erkk, jayanya ??? * lantak lah..hehehhe... ^_^

No comments:

Iklan Bergambar !