Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

14 March 2010

Selamat Hari Jadi Mr. Moque

Pantas sungguh masa itu berjalan sehingga 2009 dah masuk 2010 dan aku..sekarang ni, ari nih dah pun masuk ke umur 26..time kasih pd kawan2..rasanya 2010 neh dicampur pulak dgn umur yg bernombor 6 dibelakang nombor 2 itu, membuatkan aku rasa..woooo, aku semakin meningkat remaja..wakakaka...dan soklan yg biasa kita dgr akan sentiasa aku dpt...

weih moq, bila ko nak kawin... ?

adess....soklan yg cenggini yg buat aku pikir neh..tp pedehal..jawapan pun aku akan bg yg standart punye...

belum ade calon yg sesuai...muakakaka...standart la tu kan..mmg kene la ngan soalan dia yg standart..hehehe..pepun, bg aku apa yg penting sekarang adalah keluarga aku..dan aku masih ada benda yg aku nak buat sebelum smpi masa aku kawin..so tunggu...haahhaha...




Pada diri aku sendiri...Mohd Rizal Bin Yusop...

"Selamat Hari Lahir yg ke 26 tahun"

Semoga semua yang dimpikan akan tercapai hendaknya.. ^_^

No comments:

Iklan Bergambar !