Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

26 April 2010

Rock Climbing + Mini Ekspo ^_^

Salam..

Aduhh..dimana ari mingguku ini menghilang...sabtu dan ahad sperti ari isnin hingga jumaat..huhhu.. xpe2, aku nak cuti ganti..hahahaha... Sabtu g kelas smpi petang...Ahad pun ada kelas smpi petang..huhuhu...

Tapi ari ni agak letih bg aku..pg td ade kelas smpi kul 3.30ptg..balik tu terus g umh sepul..sbb dia ada meniaga ngan nad dibantu mila ngan husna..ni meniaga sempena Mini Ekspo Kempen 3K. Meriah la jugak dgn aktiviti2 komuniti disitu.. apa yg diniagakan diorg neh..? Macam2 ada..ada tudung, ade cupcake, ada lontong, mihun, mee dan macam2 lah..hehehe..aku sempat mkn lontong je..nak mkn bende lain x sempat dah..sbb dpt call dr Rinto ajak g Batu Caves.

Kuyup gak la aku nak smpi umh tu..hujan lebat la pulak..aku basah xpe..jgn lah kamera aku neh basah jgk..huhhhu..singgah kedai beli air, minta sekali plastik beso..yelah, kamera kene jaga ma...hahahah...

Ha, ni sbb Rinto ngan Amat ajak g Batu Caves..Bab ni yg buat tangan aku menggigil..mne x menggigil, ajak rock climbing..kat belakang Petronas jerk kawasan dia tu..jai ngan membe2 dia ade kat cna dah...aku? aku wat rock climbing...hahaha...mmg x terlarat la aku nak membawa badan aku ni naik atas..tangan pun dah gigil..ape yg boleh dibuat..sekali try, x gak leh naik..2nd, pun sama...3rd, pun sama...4th, lg lah..smpi tu aku dah give-up...hahaha..tangan pun dah sakit wooo...rse cam ada bisa2...huhhhu...lantak lah x boleh naik pun, janji aku dah cube..hahaha...so pada sape2 yg berniat nak ber rock climbing, pastikan kekuatan tangan dan kestabilan kaki mampu utk menyokong badan...hehehe...

La ni duk umh berehat smbil update blog..jari aku ni pun dah rse sengal2..huhuhu..walaupun aku x smpi atas..opsss, bukan x smpi atas..setengah pun x smpi...hahahha...lantak aarr..ekekke..



Aktiviti 1 : Rock Climbing di Batu Cave

'Jauh lg tu beb..'


'Sayup2 jerk..dah smpi pun tuh..'




'Rinto memanjat smbil tersenyum'


'Amat msih mncari batu tuk berpaut'


'Masa starting nak manjat'


'Berhempas pulas tuk angkat badan naik keatas'


'Akhirnya, terhempas ke tanah, haahha..'


'Sakit dowh tgn aku...pedih giles..'

----------------------------------------

Aktiviti 2 : Mini Ekspo Kempen 3K

'Anak sapa la neh..geram aku ngan pipi dia..'





'Aktiviti kanak2 masa mini ekspo'



'abg sepul + mila sibuk susun makanan'


'Sesi berkaraoke penduduk disitu'


'Teringin nak join tp x leh..'


'ape yg ditunjuk tu dik..?'


'aku yg laparrrrr'

No comments:

Iklan Bergambar !