Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

14 June 2010

| KDK Selepas Di Servis |

Salam,

Yazzah..inilah dia blog aku yg telah siap dibaikpulih..hahaha..Mengapa dan kenapa aku menukar layout blog KDK @ Kisah Demi Kisah ni..? Sebabnya sgt2 mudah..kerana aku sedar yg bila aku buka blog neh, rasa cam serabut..dah la kadang2 aku serabut..bukak pulak blog sendiri, tgk pun serabut..dah cam cacamarba..haeh...ni aku try buat simple giles..lg pun blogger dah kuar template sendiri..tersangat2 lah mudah klu korng nak edit..kan..kan..kan...

Penyakt 'M' dah datang, maka dengan ini..aku isytiharkan ........




<--------------- span="" style="font-size: 130%;">TIDO !!!!! ----------------->
Korang jangan berdengkur cmtu..mau kene kapak nnti..c ya, gudnite.^_^

No comments:

Iklan Bergambar !