Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

12 July 2010

| Pengakhiran World Cup FIFA 2010 |

Salam,

Yooohoohoooo...menarik tertarik Spain mmg daboommm..hahaha..suka sungguh. Mana taknya, apa yg aku jangka dari awal world cup ari tuh smpi lah skang ni menjadi nyata..sbb antara 2 negara yg aku jangka akan ke final, satu menjadi realiti dan telah JUARA.

Malam final world cup aku, amat, rinto n gmie menonton di Dataran Merdeka. Balik je dr Putrajaya, minum di Shah Alam dan terus ke Sg Buloh letak kereta amat n rinto, terus ke dataran dgn jentera gmie..Aku sbnrnya dah agak mengantuk dan penat tp kuatkan lah jgk diri demi Sepanyol..hahaha..

Malam td mmg terbaek kat dataran. Penuh tu..x caya tnya kami yg pegi neh..Ramai giles manusia.Perghh, smpikan aku rse ni klu tgk kat taqwa corner pun ok..hahaha..tp apa pun, mmg meriah lah dengan acara pembukaan oleh satu kumpulan yg menari dgn iringan lagu waka waka..best tu..

Lama jgk lah game mlm td, dua2 kuat..tp akhirnya Belanda terpaksa menerima kenyataan bahawa Piala World Cup 2010 bukan milik mereka. Sepanyol yg menang dengan jaringan oleh Andres Iniesta pada masa tambahan yakni 1-0.

Akhirnya, demam piala dunia sudah abess..so, tidur jge menjadi normal..hahaha.. ^_^
Nah, antara gambar2 yg aku sempat snap sebelum dan semasa xtvt bola berjalan.











p/s : berjumpa kita insyallah 2014 di Brazil..bajet je cm g sna..muahahaha..adios.

No comments:

Iklan Bergambar !