Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

04 July 2010

| World Cup FIFA 2010 @ Dataran Merdeka |

Salam..

Fuhh..lama gilak x update..hehehe...ayat2 standart untuk pembukaan kata2 dalam penulisan blog. hahaha...tapi seyes, aku tersangat sibuk. Balik je dari opis mmg ade je xtvt aku nak buat smpi tgh mlm even skang ni aku tgh sibuk..sibuk menaip dan mengingat kembali kejadian2 lepas..ahaks..

Ha, baru aku igt..aku nak update cite pasal world cup FIFA 2010. Kat entry yg lepas, aku telah cuba2 menjadi tok batin yg boleh meramal tentang team mana yg bakal ke final kan.kan...kira antara team yg aku suka..aku dah terasa salah satu feveret team aku akan ke final..hahaha..suke..suke..dan suke..dan sgt2 suke dgn kekalahan Argentina. Yela, ada sahabat aku ni sangat lah berkokok2 mengatakan...

"korang gelak2 lah..nnti Argentina menang lawan Jerman, aku menari2 kat dataran merdeka tu..."

"ha, ape dia amat..ko nak menari2 kat dataran merdeka ye..dimana janji2 mu itu..hehehhe..batang hidung pun x nampak..adakah ko dah tau yg team ko akan kalah..??" hehehehe...

Kalau dilihat la kan, ini lah dia yg dinamakan demam bola..membe sokong team ni dan kalah, memang kene bahan punya..tu mmg adat penyokong2 bola neh..br lah dikatakan semangat..muahahaha..semangat la sngat.. Malam yg lepas, aku, jai, gmie n rinto g dataran merdeka tuk melihat sendiri semarakkan semangat FIFA 2010 antara perlawanan Argentina dan Jerman. Fuhh, mmg beso gile babas screen dia..pueh ati lah tgk..ramai pulak tu..best dan meriah sungguh..Kemeriahan makin menjadi2 bila game habis dgn kemenangan berpihak pada negara Jerman, 4-0 beb..ahaks..

So korang, mana pulak destinasi tuk tengok final world cup? Adakah Spain akan pergi atau Jerman yg akan pergi..? Kita tengok ramai2 ari rabu ni jam 2.30pg. Adioss... ^_^

Sedikit gambar untuk kamu..kamu..dan kamu...

"ini t-shirt bukan sebarang t-shirt tau..ade mesej disitu.."


"konsert ape ntah kat situ"


"rinto, jai ngan gmie bersedia nak edar cermin mata"


"antara penyokong2 argentina dan jerman"


"bersantai spt di pantai.."


"cubelah sikap tu diubah..huhuhu..aduhai rakyat Malaysia.. :( "


"muke2 hampa akibat kekalahan.."


"penyokong2 jerman yg sgt happy selepas kemenangan keatas argentina.."


"dah cam artis org2 Jerman yg duk kat Malaysia neh.."


"Meh fight..hahaha..Spain bakal berjmpe Germany.."


"Logo kebanggan jai..."


"hohohoho....hoyeee...spain menang !!!"

p/s - fuhh..aku mengharapkan spain ke final ...^_^

No comments:

Iklan Bergambar !