Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

27 August 2010

| Berbuka Bersama X-WG @ KLCC |

Assalamualaikum,

Td aku berbuka puasa kat KLCC seh..ya ampun, kan main ramai lagi manusia. Kat foodcourt dia jgn ckp lah, dah cm perhimpunan aman dah..tp xdelah aman yg sunyi sepi smbil bunyi kicau2 burung pun..aku kat sini sbb berbuka puasa ngan bebudak WG & x-WG. WG neh opis lama aku.

Walaupn dah bertahun aku berhenti dr WG, still contact ngan membe2 kat situ, even bebudak lain dah berenti pun sama cam aku..rindu seh saat2 masa bersama dulu kat WG neh..seyes seh, banyak2 company yg aku kerja xde la suasana cam kat WG neh. rindu ngan korang semua...hahahha... :)

Kat KLCC neh, aku x tau nak mkn ape..habis pusing aku kat kedai2 tuh, last2, beli air mangga ngan sizzling tuk berbuka. Yg ada berbuka masa ni bukan semua staf WG. Yang ada jem, arip, redz, ann, kemal, nadia, sarah ngan syam.

Lepas berbuka g solat n jalan2 jap bagai kat KLCC, lepak kat depan air pancut tu..hahaha..masa ni borak lah nak borak ape..Dalam kul 10 jugak lah, baru kami balik..

Opss, sebelum tu..tuk sahabatku, ku doakan moga berkekalan hubungan korang. Jangan lupa jemput kawin nnti..cepat2 sikit k..ahaks. :)

6 comments:

jiwasintetik said...

jem paling orang putih, makan hotdog seketul je masa berbuka.

Kaypee said...

nape ko peluk arip tu je.. smua org ada psgan....

ann said...

heheh~
mekasih kerana bebuka sekali.
maaf ler klu berlebam badan eh..
hehe ;)

Moque ^_^ said...

arip,

haah, paling omputih dan paling lapar lps tu..hahaha..semua nak yg paling2 jerk..ekeke..

********************

intan,

paham2 sudeh..semua kat situ kan ada pasangan masing2..hahaha..

********************

ann,

sama2, lps ni kan tngan ko tu nak kene ikat.. :)

ann said...

eh - tapayah ler main ikat2.
kena belajar moQ.
nt lelama kebal ler.
cayelah ;)

Moque ^_^ said...

belajar..cane tuh..?
kene ade guru tuh agar tak terpesong jauh..hehehe..

Iklan Bergambar !