Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

29 August 2010

| Iftar DPR 2010 |

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, burrppp...hahaha..kenyang seh makan berbuka td. Macam2 makanan ada.Sampai x tau nak amik yg mana satu.. Eh, cite pasal makan ni..sebenarnya aku td ada majlis berbuka puasa dengan membe2 kelas masa aku kat poli dulu.

Kitorang berbuka kat Bistro Qaseh di Sek 13 Shah Alam. Dekat belakang tesco extra ngan restoran geng upin & ipin. Alah, dekat je pun..klu sape2 yg duk shah alam la dekat..klu yg duk kajang dekat mende nye x..Terima kasih kat membe2 yang sudi datang memeriahkan majlis.

Aktiviti kami bukan makan je ye..Lepas makan ada sesi berkejar-kejaran ngan anak2 masing..hahaha..leh lak anak2 tu berlumba lari kat jalan raya tu. Herm, semua kawan2 aku dah berkeluarga. Seronok tgk anak2 diorang yang membesar. Comel2 seh..hahaha... Semoga kebahagian itu kekal hendaknya.. :)


Lepas tu ada sesi potong kek. Ha, potong kek ni pun bersempena ulangtahun ke-3 perkahwinan bai ngan fais. Alhamdulillah, dah masuk tahun ke-3 perkahwinan korang ye..Semoga berkekalan dan semakin sayang menyayang antara satu dan lain. Lpeas je potong kek, ade pulak sesi bertukar2 hadiah..
Ahhahh, bab tukar2 adiah ni mmg best. Masing2 cabut undi tuk bagi hadiah kat sape..aku? aku dapat hadiah dr ct, pastu aku cabut undi kena nama ct jugak..hahaha..terima kasih ct ngan hadiah tu.. :)

Nak tau ape hadiah yg aku dapat...? jeng..jeng..jeng...tara...!!!

Disebabkan dgn tetiba keadaan menjadi huru hara, x sempat nak tangkap gmbo beramai2..hahahaha..ampess tul. Lagi ampess bila kamera aku wat hal..dari berpuluh gmbr yg aku tangkap, dlm memori kad aku cme ada 12 keping jerk..pergh, nyirap sungguh aku cmni..ni yg nak cmpk kamera kat Premba Square minta diserviskan terus..

Apapun, majlis kali ni berlangsung dengan jayanya. Thanks to kawan2 yg datang. Insyallah,kalau umur panjang, kita semua berjumpa lagi untuk majlis berbuka puasa untuk tahun 2011. :)

Sedikit info :

Nama Kedai : Bistro Qaseh.

Alamat : 2, Jalan Boling Padang F, 13/F, (Blkg Tesco Xtra), Seksyen 13.
Web : Bistro Qaseh @ Facebook

No comments:

Iklan Bergambar !