Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

26 August 2010

| Kaki Aku Sakit Lagi !! |

Assalamualaikum,

Sape pandai main bola? Dah tentu lah semua pandaikan..Apelah sangat setakat nak tendang2 bola tu, sepak masuk gol..bukan susah pun..hehehe..aku? aku mestilah pandai juga..kan aku ckp td, bukan susah pun kan..hahaha..tp tu dulu lah..masa kecik2..skang ni aku x main bola dah..futsal tu ade lah..erk??? jadah ape? bola ngan futsal tu x sama ke..?mmg tak sama pun, walaupun corak permainan dan material yg digunakan sama, tp bola ngan futsal mmg beza..

Yelah, futsal main dlm padang yg kecik sikit dr bola sepak yg main kat padang bapak beso..aku main pancit seh..lg pulak, pemain2 dia pun beza..kalau futsal ada 5-6 org je..cuba bola sepak tu main ngan kekuatan pemain cam main futsal..mau tahan tiang gol lps tu..apahal lak tahan tiang gol? yelah, dah x tahan nak muntah..ini aku ckp dr pengalaman seh..hahahha..

Eh, jap...apahal aku cite pasal perbezaan futsal ngan bola neh..????igt jawab periksa ke..igt lagi masa jawab soalan ekonomi kat sekolah dulu..

soalan : Apakah perbezaan antara ekonomi makro dan mikro? (80 markah)
jawapan : gilo apo, soklan perbezaan kasi 80 markah..nak goreng apo kek sini..huh.!!!


Ces, apahal otak aku neh cm laju je merembeskan idea2 neh..neuron aku bercambah2 kot..ke disebabkan aku mkn ikan bilis goreng ngan pajeri nenas..? Arrghh, wat lagi...aku nak cite pasal kaki la..kaki....aduyai...

Pappp !!!! (tampar pipi kasi sedar...)
Atoiii....


*******************************

Sbnarnye, smlm kaki aku kene serang lagi..serang tu mksudnye sakit lah..dulu pun dah pernah gak jadi..mmg azab seh..seyes mmg sakit..nak jalan terjengket2..Aku pun x tau nape kaki kiri aku neh..last dulu kaki aku sakit yg teramat sangat lps balik dr gunung ledang. terus berurut ngan mkcik zali kat shah alam. Makcik zali ckp aku tersepak 'benda' masa kat gunung ledang..herm, klu ikutkan mana dtg aku main sepak2 kat sana..bola pun x bawa..nak sepak ape kan...

Rupenye 'benda' yg aku mungkin tersepak tu adalah benda di alam lain. Mana nak nampk ngan mata kasar.Alhamdulillah, lepas je berurut, baik sudah..itu pun, lepas menanggung kesakitan kena urut..humaieh, nak menangis pun ada tp aku tahan je..

Kali ni sakit tu dtg lagi..itu pun selamat la aku perasan perubahan dr gerak tapak kaki aku masa melangkah..apahal lah sakit tapak kaki aku ni..ni x leh jadi ni, klu dibiarkan boleh mengundang padah..hehhe..mlm tu jugak aku msg rinto ajak g uptown shah alam..kat situ ada urut refleksologi..

Selamat lah rinto nak g, klu x aku sorang2 jelah..capai helmet, amik kunci trus start enjin motor g umah rinto..kan main payah lagi nak tekan gear tuh..huhu..smpi je uptown terus g tmpat urut tu, aduss ramai la pulak..kono lah tunggu jap..alih2, malas nak tunggu..kitorg g minum dulu kat bahagian belakang uptown tu..mmg ramai org mlm tu..mungkin gomen dah gaji..tu yg komplot beramai2 dtg uptown tuh..hehe..

Lepas minum terus g kat tmpt urut tu..kene tunggu lagi..xpelah, duduk dulu kat situ smbil cuci mata tengok gelagat org yg dtg. Akhirnya, smpi juga masa aku tuk urut. Aku urut 30 minit jerk..kalau ikut bayaran yg tertulis kat situ uk 30 minit-RM 20, kalau 1 jam-RM 30..Apa lagi, sesi urut mengurut pun berjalan..setakat dia urut kaki kanan aku tu senyum je..x lah sakit..tp bila dia letak je tangan nak urut kaki kiri aku, terus ade cm aliran letrik..pedih wooo..huhhu..

Wooo, 30 minit tu cm 1 jam jerk..cam lama jerk org ni urut..huhuhu..aku dah la pikir bila la nak habis neh..x tahan nak menanggung sakit kene urut..tapi biasa lah, klu sakit tu mmg lah ada yg x kena ngan badan aku ni..sbb kat kaki ni lah semua urat satu badan bersambung..meh aku tunjuk rajah kaki yg aku amik dr incik google..


Aku smpi umh dah kul 2pg. Terima kasih rinto sbb teman aku g mengurut. :)

No comments:

Iklan Bergambar !