Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

07 August 2010

| Makan-Makan : Khaana Peena Hartamas |

Salam,
Siapa pernah mkn nasi beriani yg betul2 nasi beriani. Ahhah, klu korng nak rase nasi beriani yg betul2 terbaek punye, try dtg satu kedai makan kat Hartamas. Nama kedai tu KHAANA PEENA. Maksudnya ialah makan minum.
Aku g sana makan pun sebab orang belanja..hehhe..thanks to Viveck (lead team V) n Imran sbb belanja kami. Kat opis aku ni byk team..hehee..ade team v, ade project team, ade department team..leh ke department team..muahahaha..ape2 je lah..Janji makan.
Ok, aku cerita sikit psl team V neh..Dalam team V neh ade 8 org (Viveck, Imran, Thaha, Han Chow, Fakhrul, Nanim, Intan n aku sendiri). Sampai je kat kedai tu, dekat pejalan kaki tu korang akan lihat gambar artis2 bollywood. Suasana pun ok, tenang dan aman. Dalam kedai pun agak klasik..ala, cam dlm cite Devdas..ahaks.
Bab makanan, jgn ckp lah..memang terbaek..'A' n superb..haaha..serius dowh mmg sedap..Minta maap lah, sbb nama makanan dia aku x igt..hehehe..Tp kan, lps makan Imran suh aku ngan Fakhrul cuba satu minuman ni nama dia 'Chai'..ha, tau x ape makna Chai tu..maknanya teh..ala, cm teh tarikh tp rasa dia lain sikit..x manis gt, x kelat sgt..cmne nak gtau erk..senang korg g kedai tu rse sendiri..memang kenyang sgt kami mlm tu..Ni aku kongsi gambar yg sempat ditangkap. :)
Untuk keseluruhan gambar leh tgk dlm FB aku erk.. :p

(dr kiri : intan, fakhrul, viveck, imran, thaha, hanchow, nanim)

No comments:

Iklan Bergambar !