Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

23 August 2010

| Apa Bikin Neh ? |

Salam selamat semuanya..

Bulan pose ni, aku malas gile nak menaip. Padahal, hari2 buka laptop ni..hari2 jugak lah aku buka internet. Sebenarnya banyak yg aku nak tulis dan simpan dalam blog ni..Yelah, nnti kalau aku dah tua, anak cucu aku leh tau apalah kisah hidup bapak/atuknya tak..hahha..sampai ke aku untuk masa tu.. (sambil garu2 pala yg mmg gatal)

Ha, projek baru aku.. skang ni pun aku tengah mengumpul maklumat2 tentang keluarga aku.. Bukan lah maksudnya aku ni anak yatim piatu. Masa kecik2 dulu kalau x silap aku ada satu kerja sekolah ni, rasanya kena buat salasilah keluarga..ha, yelah..betul lah tu..rasanya masa kecik dulu, aku buat pun ala2 je..la ni, aku nak kumpulkan segala maklumat tentang keluarga aku. Untuk masa akan datang..

Aduyai, tengah2 ari ahad ni perut lak berbunyi2..sabar..sabar..ade 7 jam lagi, ni bermakna di ibaratkan spt 3 paper lagi nak kene jawab..muahahha... *wink*

p/s - mmg aku tgh lapo dan ngantuk..huhuhu..

No comments:

Iklan Bergambar !