Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

18 November 2010

| Tinggal Kepala ? |

Salam semua,

Camne ngan raya korang hari ni..? Banyak ke rumah korang pegi ziarah? eh, igt raya puasa je ke leh ziarah knjung berkunjungan ni..raya haji pun boleh meh..padahal bila2 pun boleh tp sbb cuti raya ni lain sikit..hehehe..menu tuk hidang org dtg pun lain..x sama ngan hari2 biasa..ade ke org ari biasa hidang rendang ngan ketupat..xde kan..kan..kan..

Macam aku dah cerita kat entri yg lepas, kat kawasan aku korban kuda ada dlm 4 ekor..kuda sgt..lombu je pun..So nak dijadikan cerita, kakak aku yg duk kat Felda Soeharto tu dtg..sekali bawak kepalo lombu ngan kaki lombu da..aku saje je letak tajuk cmtu..muahahaha...ape pun ini cerita pasal kepala lembu..

Cane nak settle kepalo lombu tu weeeiii...aku x penah lapah kepalo lombu..kepalo somut tu ponah la..errkkk, apahal aku tulis dlm bahasa Negeri Sombilan ni...erkk, lg sekali...hahahha..

Ini info yg abg ipar aku gtau, kat kepala lembu ni ade la dekat 5kg daging dia..wow!! hehehe..dan klu boleh sume nak amik..dr otak, lidah n ape ntah lg td..nak kasi settle 1 kepala lembut tu pun dah amik masa 3 jam..perghhh..barai bai..

Tup2 settle je melapah kepala lembu td, sup tulang pun siap..hehehe..apa lagi, bacaan doa selamat pun dimulai oleh abg ipar aku..dan...apo laie..MAKANNNN....!!!

Hamek ni gambo kepala lombu kene lapah..ganas tul diorg ni..huhuhu...


'2 abg ipar aku ni tgh sronok melapah kepala lembu ni'



'lembu tu senget ke atau korang yg senget? hahha..'



'peminat2 kepala lembu sedang menunggu hasil..dah cm vampire..'



'dlm besen hijo tu adalah lidah lembu'



'tu je yg tinggal'



'bahagian rahang lembu..tu gigi dia..
cube kopak kepala manusia pulak tgk..ade bran ke..? hehe..

No comments:

Iklan Bergambar !