Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

04 December 2011

Kembali ke 'BLOGSPOT'

Assalamualaikum,

Lama dah tak masuk ke blogspot neh. Banyak perubahan dan penambahbaikkan telah dilakukan. Awal tahun 2011 aku telah mengambil keputusan untuk mencuba 'wordpress' sebagai medium untuk menulis. Bagi aku wordpress bagus dah ianya mudah dan mempunyai antara muka yang menarik. Cuma ada beberapa fungsi yang tidak menarik pada pandangan aku yang seperti tidak mesra pengguna.

Dengan ini, aku kembali ke rumah lama yang telah setahun aku tinggalkan. Rasanya aku lebih selesa berada di blogspot. Seperti tinggal di rumah sendiri daripada duduk di hotel. Ceewaahh...
Penggunaan blogspot hanya aku akan gunakan pada awal tahun 2012. So, dalam masa sebulan ni, aku masih di 'wordpress'.

Di sini juga aku rangkumkan sekali perjalanan hidup setahun ketika aku berada di 'wordpress'.


JAN 2011
Makan-Makan | Ole-Ole Bali
My GT128 | Review Tentang GT128
Melaka Oh Melaka
Annual Dinner TMS


FEB 2011
Dari TMS ke BTP kew ?
Sektor Pengurusan Aplikasi Pendidikan


MAC 2011
MY GT128 | Motor Masuk Bengkel (Overhaul)
27 Tahun Sudeh
Selamat Pengantin Baru Shahrul & Sheeda
Happy Birthday Mak Lang ^_^


JUN 2011
Antara Kawan & Kekasih
Malaysia vs Taiwan Kelayakan Piala Dunia 2014


JUL 2011
Salam Takziah Buat Rinto Sekeluarga
MY SAGA FL | Serah Kunci

OGOS 2011
DPR | Majlis Berbuka Puasa 2011
Entri Khas | Cik Lynn Spongebob
Mengarut Di Bulan Puasa 1
MY GT128 | 1st Edition
MY SAGA FL | 1st Servis 1000km
Ramadhan 2011
Raya Sakan | Rumah Terbuka PM

SEPT 2011
Sakit Menyerang Lagi

OKT 2011
10 Oktober 2010
MY SAGA FL | 2nd Servis 5000km
MY SAGA FL | DIY – F1 Brake Lamp

NOV 2011
MY SAGA FL | 3rd Servis 10,000km

DIS 2011
Jalan-Jalan Kenduri Kahwin
MY SAGA FL | 4th Servis 15,000km

No comments:

Iklan Bergambar !