Yang indah itu pertemuan,Yang manis itu kemesraan,Yang pahit itu perpisahan,Yang tinggal hanyalah kenangan.. Daisypath Friendship tickers

05 January 2012

Melawat Muhammad Haziq Nasuha Bin Muhammad Heikal

Bismillahirrahmanirrahim,

Semalam memang dah planning nak pi umah Heikal, nak lawat anak dia yang dah lama lahir. Lama tak lama jugak lah. Bulan 10 tahun lepas kot lahirnya. Tak susah nak cari umah dia ni. Sebab tuan empunya rumah yang tunjuk jalan. Apedehal, setakat Cheras tu, tempat bermain jer..

Bukan den sorang jo yang pergi. Den siap ada pengawal2 lagi tu. Ado Akmal, Nanim ngan Mila. Minta2 diorang ni tak baca blog den ni. Kalau tak masak wooo...Perrghhhh!!

Alorh2, comei nye Haziq ni. Ko memang tak berubah kan perangai kal. Hadoyai..Tak lama lepak2, borak2, Aadrian pun sampai. Tapi sekejap je lah dia ni sebab nak pi jumpo Dennis lak. Bincang pasal business, projek juta2 beb..Aminn...

Adolah sekepim dua den snap gambo Haziq ni. Layankan jelah.




Keluar je dari rumah Heikal, kami singgah sekejap kat cafe tempat Aadrian ngan Dennis lepak. Yolah, lama tak jumpa Dennis ni. Borak2 sikit pastu terus balik. Mata dah berat kot. Esok bukan hari Sabtu pun, kono kojo meh...Adioss, selamat malam.

No comments:

Iklan Bergambar !